تشکر نماینده شهریار از عملیاتی شدن بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی از عملیاتی شدن بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران به ویژه استقرار فرمانداری ویژه در شهرستان شهریار سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم با عنایت رئیس جمهور سایر مصوبات سفر نیز به سرعت اجرایی گردد.

به گزارش ایسنا، حسین حق وردی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه بر همگان مشخص شده است که تنها دلیل شکست توطئه‌ های استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه سیاست منطقه ‌ای اقتدارآفرین جمهوری اسلامی ایران بوده است، اگر تروریست ‌های جنایتکاری که تحت عناوین متعدد و با طراحی و برنامه ‌ریزی جنایتکاران غربی و صهیونیستی قصد تسلط بر منطقه را داشته ‌اند تار و مار شدند و امنیت منطقه‌ ای کشورهای اسلامی حفظ شد و منافع ملی ما نیز در بهترین شکل ممکن تامین گردید، مدیون فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان حرمی بودیم که در یک جنگ جهانی نابرابر بر متحدان عبری، عربی و غربی فائق آمدند و همه توطئه ‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی در ادامه افزود: گویا عناصری در داخل از شکست این توطئه ‌ها بیشتر از ناکامان غربی و عبری سرخورده شده ‌اند که بی‌ محابا به این افتخارآفرینان غیرتمند می‌تازند، اما صد البته فقط چهره واقعی خودشان را به مردم نشان می‌‍ دهند.

حق ‌وردی گفت هفته دولت را به همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران به خصوص به رئیس جمهور خستگی ‌ناپذیر تبریک می گویم. از عملیاتی شدن بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران به ویژه از استقرار فرمانداری ویژه در شهرستان شهریار سپاسگزارم و امید دارم با عنایت شخص آقای رئیس جمهور سایر مصوبات سفر نیز به سرعت اجرایی گردد.

وی یادآور شد: از بذل توجه دولت به ترمیم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تشکر کرده و به جد می‌خواهم که برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نیز اقدام شایسته‌ای انجام شود.

عضو کمییسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: در تورم افسارگسیخته کنونی افزایش فقط ۱۰ درصد حقوق این بازنشستگان و کارمندان شریف دولت هیچ توجیه منطقی ندارد، لازم است حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری نیز متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

حق وردی در ادامه عدم واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی بعد از یک سال از بازنشستگی آنها را یادآور شد و عنوان کرد: از دولت می‌خواهم فکر اساسی برای پرداخت مطالبات قانونی آنها داشته باشد. همچنین براساس مصوبه مجلس، دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان شریف و نجیب را ماهانه بپردازد که متاسفانه از اردیبهشت ماه تاکنون پرداخت نشده است.

وی گفت: از اجرای هرچند با تاخیر قانون رتبه‌بندی معلمان سپاسگزارم و از مسئولان مربوطه می‌خواهم طبق مصوبه مجلس، قانون رتبه‌بندی را درست و کامل اجرا کنند. جدا کردن بخش عمده‌ای از معلمان با عنوان مهرآفرین و عدم اجرای رتبه‌بندی در مورد آنان خلاف مصوبه مجلس است.

نماینده مردم شهریار در پایان در رابطه با مشکل کم آبی حوزه انتخابیه اش به مسئولان مربوطه تذکر داد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner