سوله آکام فلز

تشکیل شورای عالی ورزش در گلستان/ ایسنا گلستان جزو برترین رسانه هاست

ایسنا/گلستان دستیار استاندار گلستان در امور ورزش با اشاره به لزوم بهره مندی بیشتر از ظرفیت رسانه ها در ورزش استان، گفت: پیشنهاد ما این است که باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای رسانه در گلستان راه‌اندازی شود.

علیرضا فرساد در دیدار با سردبیر و تحریریه ایسنا اظهار کرد: خبرنگار در کار خود نگاه مادی و شخصی ندارد و براساس آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منافع کشور و استان حرکت می کند.

وی به عملکرد مطلوب ایسنا در گلستان اشاره کرد و افزود: تقریباً اکثر افراد در فضای مجازی اخبار این رسانه را دنبال می کنند و خوشبختانه ایسنا در بین رسانه های استانی در زمره رسانه برتر قرار گرفته است.

دستیار استاندار گلستان در امور ورزش متذکر شد: برخی افراد معتقدند شاید در گلستان به واسطه فقدان صنایع بزرگ نتوانیم مانند بسیاری از استان های صنعتی از حوزه ورزش حمایت کنیم که بنده موافق این دیدگاه نیستم و معتقدم سرمایه گذاران بزرگی در استان حضور دارند که می توانند حمایت خوبی از حوزه ورزش داشته باشند.

فرساد تأکید بر اینکه حمایت سرمایه گذاران از حوزه ورزش باید برد-برد باشد، بیان کرد: این مسئله تاکنون در استان گلستان برد-باخت بوده و سرمایه گذاران در برهه های مختلف با وجود کمک های بزرگی که به استان داشتند در دوره هایی مورد بی مهری قرار گرفتند.

تشکیل شورای عالی ورزش در گلستان/ ایسنا گلستان جزو برترین رسانه هاست

وی از شکل گیری کارگروه ویژه برای حمایت مالی از ورزش در حوزه صنعت و با محوریت استاندار گلستان خبر داد و یادآور شد: ۲۶ تیم در استان گلستان در لیگ برتر حضور دارند که حال هیچ کدام آنها خوب نیست.

دستیار استاندار گلستان در امور ورزش با بیان اینکه برتری هر یک از تیم های حاضر در لیگ برتر افتخاری برای گلستان است، گفت: تیم پاس گرگان با وجود آنکه در لیگ برتر است اما به قدر کافی حمایت نمی شود و اگر این روند همچنان تداوم یابد این تیم زمین می خورد.

فرساد از شکل گیری شورای عالی ورزش در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: اگر حمایت استاندار، نماینده ولی فقیه در گلستان و مجموعه مدیران استانی نبود شاید بسکتبال گرگان به این شکل جمع بندی نمی شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه شبکه ای تحت عنوان خبرنگاران ورزشی در استان گلستان وجود ندارد، افزود: پیشانی هر دستگاهی رسانه است و پیشنهاد ما این است که باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای رسانه شکل بگیرد تا به تدریج با اقدامات انجام شده کار در این باشگاه ارتقاء یابد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود-پیام امروز

علی خطیر پس از برگزاری مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: من قبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *