تصویب ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های خراسان شمالی در سفر رئیس جمهوری

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان، ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های استان تصویب شد.

قاسم قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان شمالی برای راه‌های روستایی، اصلی، فرعی، راه آهن، تکمیل و آماده‌سازی زیرساخت های نهضت جهش تولید مسکن در کوی وحدت شیروان، مسکن گلستان شهر بجنورد و سایر شهرهای استان، تصمیمات و اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شد.

وی به تصویب اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای راه‌های خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: رفع نقاط حادثه خیز، تکمیل راه های روستایی، کمک به ۴ خطه شدن محور بجنورد_اسفراین، تکمیل محور بجنورد_جنگل گلستان، کمک به محور بجنورد_سنخواست و میامی_جاجرم نیز بخش دیگری از مصوبات این سفر است.

وی ادامه داد: تکمیل، بهسازی و آسفالت راه‌ها، کمک به بهسازی و نوسازی تجهیزات فرودگاه بجنورد، هواشناسی استان، تکمیل واحدهای نهضت مسکن، کمک به راه آهن جوین_اسفراین، جاده بجنورد_راز و جرگلان_شیرین‌دره و اوغاز_باجگیران در شیروان از دیگر مصوباتی است که در این سفر مورد حمایت قرار گرفت.

قاسمی تصریح کرد: ۳۰ کیلومتر از محور بجنورد_جنگل گلستان باقی مانده که با اعتبارات در نظر گرفته شده در این سفر تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین قسمت هایی از محور بجنورد_اسفراین که ۶۸ کیلومتر است با اعتبارات در نظر گرفته شده در این سفر تکمیل می شود و سایر قسمت‌های آن نیز با اعتبارات ملی طی سال های آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: محور بجنورد_سنخواست نیز ۹۰ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن باقی مانده و با اعتباراتی که در این سفر در نظر گرفته شد، ۲۰ کیلومتر دیگر از آن اجرا می‌شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل اول پرسپولیس به چادرملو توسط گولسیانی

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner