تصویب ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم ولیعصر(عج) قرچک

ایسنا/تهران فرماندار قرچک از تصویب ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه روند ساخت پروژه استادیوم ۱۰ هزارنفری ولیعصر(عج) به‌عنوان یکی از دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: به‌محض تزریق اعتبار، روند اجرایی ادامه ساخت این پروژه مهم ورزشی آغاز خواهد شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد ظهر سه‌شنبه ۱۷ خرداد ماه در جلسه شورای ورزش شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: امیدواریم با عزمی که در اداره کل استانی وجود دارد ، سه پروژه خانه شطرنج ، استادیوم ۱۰ هزار نفری و استخر و همچنین تجهیز سالن شهدای هفتم تیر به سرانجام خوبی برسد.

وی ادامه داد: قرچک سابقه طولانی در عرصه ورزش داشته و این شهرستان را با نام فوتسال و دیگر رشته‌های ورزشی می‌شناختند که انتظار داریم این رشته که مورد علاقه جوانان منطقه است، مجدد احیا شود.

فاتحی نژاد عنوان کرد: وجود نام‌آوران و قهرمانان ورزشی در این شهرستان حکایت از علاقه جوانان این خطه به موضوع ورزش دارد که مسئولیت مدیران امر برای اینکه بتوانند با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه راهکارها در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی بکوشند، دوچندان می‌کند که البته از این نکته نیز نباید غافل شویم که هر اندازه به مسائل ورزشی و تربیتی اهمیت دهیم، آن روی سکه یعنی آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

این مقام مسئول بیان کرد: از حوزه جوانان نیز نباید غفلت ورزید و بایستی همگی کمک کنیم برنامه‌های مهم دولت در حوزه اشتغال، ازدواج و جوانی جمعیت محقق شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner