تقویت حمل و نقل تهران منهای حضور دولت با مشکلات جدی مواجه است

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: امروز وضعیت حمل و نقل در شرایطی قرار گرفته است که تقویت آن منهای نقش و حضور دولت با مشکلات بسیاری مواجه است.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در پایان هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات جلسه شورا، گفت: در جلسه امروز مهمترین موضوعی که در شورا بحث شد ارائه گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک از وضعیت برنامه‌ها و حمل و نقل شهر تهران بود. آنچه در گزارش نشان داده می‌شد این بود که وضعیت حمل و نقل در دوره گذشته آنقدر افت کرده است که امروز منهای حضور دولت برای تقویت حمل و نقل با مشکلات جدی برای رسیدن به سرانه‌های کف و حداقلی مواجه خواهیم بود.

وی افزود: به همین دلیل از سوی نمایندگان شورا پیشنهاد شد از رئیس جمهور دعوت کنید همانطور که در ورامین حضور پیدا کردند و حضور ایشان مبارک بوده و بارها نشان داده‌اند که نسبت به تهران حساسیت داشته‌اند یک بار نیز با موضوع حمل و نقل حضور داشته باشند تا برکت حضور ایشان موجب برداشته شدن گام‌های جدی در کاهش فاصله آنچه که در واقعیت وجود دارد و آنچه که باید مقدر گردد، ایجاد شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ما با وضعیت مطلوب فاصله جدی داریم ولی تلاش جدی در حال صورت گرفتن است. به شکلی که ما بیشترین منابع سال ۱۴۰۱ را به موضوع حمل و نقل اختصاص دادیم؛ اما با همه این کارها احساس ما این است که امروز نمی‌توانیم به نقطه قابل قبولی بدون همکاری دولت برسیم.

وی تاکید کرد: بر همین اساس قرارگاه حمل و نقل تشکیل شده که همه افراد ذینفع در موضوع حمل و نقل بتوانند نقش آفرینی کنند و سهم تاثیرگذاری داشته باشند. امیدواریم با همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها بتوانیم گام‌های موثر و مفیدی برای حل و فصل موضوع حمل و نقل که نتیجه آن مستقیما در موضوع آلودگی هوا تاثیرگذار است داشته باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner