سوله آکام فلز

تماس چلسی با اوبامیانگ

باشگاه چلسی برای جایگزینی لوکاکو قصد جذب مهاجم گابنی بارسلونا را دارد و با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا باعث شده شرایط برای پیر اوبامیانگ سخت‌تر شود. اوبامیانگ در فصل نخست حضورش در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. درخشش این مهاجم گابنی ستایش ژاوی را هم به دنبال داشت و بارها سرمربی آبی اناری ها از عملکرد این بازیکن ابراز رضایت کرد و او را هدیه‌ای آسمانی برای بارسلونای بحران زده توصیف کرد.

با وجود درخشش اوبامیانگ در فصل قبل، ژاوی تصمیم گرفت که لواندوفسکی را از بایرن مونیخ جذب کند و به نظر می رسد که اوبامیانگ گزینه دوم برای خط حمله آبی اناری ها باشد و این باعث شده خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش برسد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی از تماس چلسی با اوبامیانگ خبر داد و نوشت: چلسی اکنون جذب اوبامیانگ را بررسی می‌کند و مذاکراتی هم با این بازیکن داشته است با این حال هنوز این باشگاه پیشنهاد رسمی به بارسلونا نداده است. اوبامیانگ و بنجامین سیسکو دو گزینه اصلی چلسی برای تقویت خط حمله هستند.

چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی رحیم استرلینگ را هم جذب کرده اما تیم به جایگزینی شایسته برای لوکاکو نیاز دارد و باید دید که در نهایت توخل کدام مهاجم را جذب خواهد کرد.

اوبامیانگ می تواند کمک زیادی به چلسی کند. او سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن آرسنال را در کارنامه دارد با این حال بعید به نظر می‌رسد که ژاوی اجازه جدایی به این مهاجم آماده بدهد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم-پیام امروز

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از شکست مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *