سوله آکام فلز

استفاده از تکنولوژی جدید برای کنترل سرعت در معابر/ مراقب سرعت‌های خود باشید-پیام امروز


سرهنگ رابعه جوانبخت در برنامه شهر امن با اشاره به بهره برداری پلیس راهور از تکنولوژی‌های جدید در حوزه کنترل سرعت و برخورد با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: اتاق فکر‌های زیادی در این خصوص تشکیل و راهبرد‌های بسیاری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی مطرح و در مورد آن تصمیم گیری شده است.

او تصریح کرد: از آنجا که سرعت غیرمجاز از مولفه‌های اصلی وقوع تصادفات در شهر تهران است، پلیس راهنمایی و رانندگی در سال جدید بیش از گذشته بر این موضوع تاکید و تمرکز دارد.

سرهنگ جوانبخت افزود: دوربین‌های پرتابل بسیار مجهز و خوبی در حال تهیه است که در حال بهره برداری از آنها هستیم و وابسته به مکان نیستند، نور بر آنها تاثیر ندارد و بنا به اختیار هر مکانی که پلیس تصمیم بگیرد مستقر می‌شود.

او تصریح کرد: این دوربین‌ها کارایی بسیار بالایی دارند و از آنها برای کنترل سرعت وسایل نقلیه در معابر استفاده خواهد شد. در واقع این دوربین‌ها بسته به موقعیت مکانی خود اعمال قانون‌ها را انجام می‌دهند و دلیل بسیار خوبی برای رانندگانی است که می‌خواهند با آرامش رانندگی کنند.

رئیس اداره تصادفات راهور پایتخت اظهار کرد: با تلاش همکاران در بخش فرهنگی و آموزش پلیس پویانمایی “سیا ساکتی و فرفری” برای گروه سنی کودکان نیز تولید ani و در حال پخش است و امیدوارم در این زمینه فرهنگ سازی مناسبی صورت گیرد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید-پیام امروز

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران طبق بررسی های صورت گرفته از دهه شصت سبک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *