سوله آکام فلز

هویت‌بخشی به روستاها منجر به توسعه لرستان می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هویت بخشی و ارتقاء سطح درآمد و زندگی روستائیان و کشاورزان موجب رفع فقر و توسعه استان می‌شود.

علی جهانی در نشست هم‌اندیشی با کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه روستاها یکی از منابع غنی تولیدات کشور و استان هستند که نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارند، اظهار کرد: برخورداری مناطق روستایی از خدمات حمایتی و رفاهی ضروری است و باید به این مسئله توجه کرد که بخش قابل توجهی از نخبگان استان جوانان روستایی هستند که به‌ خاطر عدم توسعه ظرفیت‌های خدمت‌رسانی در روستاها مهاجرت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین عبادت خدمت به خلق است، تصریح کرد: باید فعالیت و خدمت خود را به کشاورزان، روستاییان و عشایر استان از جامعه با اهمیت بدانیم چرا که خدمت به این قشر ارزشی بزرگ است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به گستردگی خدمات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۰ دستگاه اجرایی زیر مجموعه این وزارت و به تبع آن در استان‌ها وجود دارد که این یک ظرفیت بزرگی است و می‌توان از ظرفیت آنان با همکاری و هماهنگی به جامعه و به ویژه به روستاییان خدمات ارائه کرد.

جهانی با بیان اینکه باید نسبت به شناسایی افراد بی‌بضاعت و ناتوان در روستاها با همت مضاعف تلاش کنیم، اظهار کرد: شما کارگزاران همت کرده و این افراد را شناسایی کنید تا با آموزش و ارائه تسهیلات مشاغل خانگی بتوانیم به معیشت این قشر کمک کنیم.

جهانی با بیان اینکه هدف همه دستگاه‌های مجموعه این وزارت خدمت و جلب رضایت جامعه هدف است، گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که هم نهاد حمایتی، بیمه‌ای، کار و موسسات بانکی و … هستند از اقدام برای کمک به روستاییان و بیمه اجتماعی آنها دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است-پیام امروز

جعفر یازرلو  سخنگوی  سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *