توسعه شبکه دیتای ثابت در شهرستان‌های کارون و دزفول

ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت در دو شهرستان کارون و دزفول خبر داد و گفت: با توسعه شبکه دیتا در دو مرکز تلفن، مناطقی از شهرستان‌های کارون و دزفول تحت پوشش شبکه پهن باند دیتای ثابت قرار گرفتند.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای توسعه شبکه دیتای شهرهای خوزستان اظهار کرد: با توسعه شبکه دیتا در دو مرکز تلفن، مناطقی از شهرستان‌های کارون و دزفول تحت پوشش شبکه پهن باند دیتای ثابت قرار گرفتند.

وی افزود: منطقه کانتکس کوت عبدالله شهرستان کارون با توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن اسلام آباد، تحت پوشش شبکه پهن باند دیتای ثابت قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: به منظور توسعه ارتباطات و بهره‌مندی مشترکان از خدمات باکیفیت و مطلوب، عملیات توسعه شبکه دیتا در کافوی ۱۲ مرکز تلفن اسلام آباد در دستور کار کارشناسان متخصص شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار گرفت.

فلاح زاده عنوان کرد: این عملیات با ارتقا و نصب تجهیزات پیشرفته نوری و نصب ۲۵۶ پورت دیتا در کافوی شماره ۱۲ مرکز اسلام آباد انجام شد و منطقه کانتکس کوت عبدالله تحت پوشش شبکه دیتای تلفن ثابت قرار گرفت.

وی همچنین از توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت در مرکز تلفن شهرک انقلاب دزفول خبر داد و گفت: با افزایش پهنای باند، شبکه دیتای مرکز تلفن شهرک انقلاب دزفول توسعه و ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: در راستای توسعه شبکه دیتا و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان شبکه دیتای مرکز تلفن شهرک انقلاب دزفول با اجرای عملیات فنی و افزایش پهنای باند تجهیزات کافوهای نوری و برقرار کردن لینک‌های FE از ۱۰۰ مگابیت به یک گیگابیت ارتقا و توسعه یافت.

فلاح زاده ادامه داد: با افزایش ۱۰ برابری پهنای باند در این مرکز، مشترکان اینترنت Adsl خانگی از تبادل اطلاعات با سرعت مطلوب و کیفیت بهتر بهره‌مند شدند.

وی در پایان گفت: متقاضیان اینترنت خانگی در این مراکز می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام و دریافت بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

همستر کامبت؛ فصل یک، رسماً به پایان رسید

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner