سوله آکام فلز

توضیح نوروزی در مورد مشکل ارسال نمونه‌های دوپینگ کشتی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی را در مورد مشکلی که با فدراسیون کشتی بر سر ارسال نمونه های دوپینگ داشتند را ارائه داد. 

به گزارش ایسنا، غلامرضا نوروزی در مورد حاشیه هایی که در مورد ارسال نمونه دوپینگ‌های کشتی رخ داد، بیان کرد: هدف ما ورزش پاک است و در این زمینه تلاش می کنیم. هر سال در شورای مرکزی ستاد مرکزی مبارزه با دوپینگ سیاست گذاری می کنیم که از هر رشته چند تست گرفته شود. در رشته های کشتی، وزنه برداری تکواندو کاراته و دوچرخه‌سواری حساسیت بیشتر است سقف را رعایت نمی کنیم و تست بیشتری می‌گیریم. با توجه به تحریم ها سه سال گذشته تست ها را به آزمایشگاه ارسال کردیم و با رفاقت و خواهش و تمنا جواب تست ها را می گرفتیم اما مشکل ارسال پول داشتیم‌ بعد گفتند دیگر نمی توانند جواب آزمایش ها را به این شکل بدهند پنج، شش ماه کار ما تعطیل شد. وقتی شرایط نرمال‌تر شد. ارسال نمونه به صورت DHL هم نپذیرفته نشد. ارسال نمونه ها به آزمایشگاه سخت و زمان بر شد و مجبور شدیم از طریق پست اقدام کنیم. پست هم می دانید که یک محموله عادی را می برد و برمی گرداند.

او ادامه داد: از فدراسیون کشتی و زحمات علیرضا دبیر تشکر می کنم. ما از کشتی گیران تست گرفته بودیم اما باید همه نمونه‌ها را جمع و بعد ارسال می کردیم. ۳۵ نمونه ۱۶ اسفند ارسال شد و آزمایش تحویل نمی‌گیرد و مجدد به ایران بر می‌گرداند. با توجه به تعطیلات عید نوروز بعد از شروع سال جدید متوجه شدیم و نمونه ها را دوباره ارسال کردیم و جواب‌ها را قبل از اعزام تیم در چهارشنبه دادیم و خوشبختانه همه منفی بود. 

او در مورد اینکه بعد از این اتفاق حاضر به صحبت نشد، گفت: من همیشه اعتقادم بر این است که ما نباید به حاشیه دست  بزنیم و آقای شارکی پاسخ داد و ما باید کارمان را انجام دهیم. ما امتناع از پاسخگویی نکردیم و شارکی بلافاصله صحبت کرد و شرایط را شرح داد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد-پیام امروز

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *