سوله آکام فلز

ثبت‌نام قارداشی برای انتخابات کمیته المپیک/کرونای نوشاد و نیما عالمیان در آستانه بازیهای اسلامی

رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کاندیدا شد.

به گزارش ایسنا، در سومین روز از ثبت نام انتخابات کمیته ملی المپیک، تنها مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس‌روی میز برای پست هیات اجرایی کاندیدا شد.

ثبت نام از داوطلبان پست ریاست، نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از ۵ مرداد آغاز شد و تا ۲۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

همچنین در روز اول ثبت نام هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای پست های ریاست و عضویت در هیات اجرایی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیات اجرایی، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای پست ریاست و عضویت در هیات اجرایی، مهدی علی نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست و غلامرضا شعبانی بهار برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام کاندیداتوری کردند.

در روز دوم هیچ داوطلبی ثبت نام نکرد. با تصمیم مجمع عمومی و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ششم شهریور برگزار می‌شود.

علی قارداشی بعد از ثبت نام برای پست هیات اجرایی اظهار کرد: برای هیات اجرایی ثبت نام کردم. بیش از ۴۵ سال در تنیس‌روی میز فعال بودم و پست‌های مختلفی به عنوان دبیر و نایب رییسی داشتم و قبل از آن هم ملی‌پوش و قهرمان بودم. آمده‌ام که اگر بتوانم تجاربی که در این رشته دارم را برای جامعه ورزش بکار گیرم. رشته ما یک رشته المپیکی است و در بین رشته‌های راکتی بیشترین حضور  را در المپیک داشته، یعنی ۷ دوره از المپیک بارسلونا در کارنامه دارد. اینجا هم در کمیته ملی المپیک جایگاه رشته های المپیکی پررنگ تر است. می‌توانیم به عنوان یک رشته المپیکی خدمت کنیم.  

وی در خصوص علت ترک اردوی تیم ملی توسط نوشاد و نیما عالمیان گفت: تست کرونای نوشاد و نیما مثبت شده بود اما دیشب رپید تست دادند و اعلام کردند که منفی شده است. دوشنبه قبل از اعزام به قونیه دوباره تست می‌دهند و اگر مثبت شد به تشخیص کادر فنی نفراتی جایگزین می‌شوند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم-پیام امروز

محمدحسین مرادمند بعد از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *