جدال اتلتیکو مادرید با غول کش اروپا


شب سخت الچولو

جدال اتلتیکو مادرید با غول کش اروپا





تیم اتلتیکو مادرید که باخت تحقیرآمیزی مقابل اسپورتینگ داشت باید به مصاف لیل فرانسه برود، تیمی که توانست رئال مادرید را شکست بدهد و ۳ امتیاز با ارزش را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، اتلتیکومادرید و لیل بعد از کسب نتایج کاملاً متفاوت در دور قبلی لیگ قهرمانان، امشب در متروپولیتانو برابر هم قرار می‌گیرند. اتلتی مقابل بنفیکا در لیسبون تحقیر شد اما لیل مدافع عنوان قهرمانی، رئال‌مادرید را از پیش‌رو برداشت تا دو حریف امشب سه‌امتیازی باشند.

تیم دیگو سیمئونه که فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ را با ۹بازی بدون شکست آغاز کرد، به بدترین شکل این روند را در استادیو دا لوژ پایان یافته دید و با دریافت چهار گل از بنفیکا به اسپانیا برگشت. اتلتیکو در شش بازی آخرش در لیگ قهرمانان که به فصل قبل هم کشیده می‌شود، در هر بازی حداقل یک گل خورده و با آمار نگران‌کننده دو گل در هر بازی، به بدترین روند این تیم در یک دهه اخیر ادامه می‌دهد.

این تیم در سه بازی آخرش در لیگ قهرمانان دو بار چهار گل دریافت کرده دقیقاً به اندازه ۸۳بازی قبلش! این یعنی سیمئونه باید مشکل بزرگی را حل کند و اگر این تیم بخواهد مثل ۹فصل گذشته به مرحله حذفی برسد، باید اوضاع را تغییر دهد. این تیم که در شروع لیگ قهرمانان ۲ بر یک لایپزیگ را شکست داده، ۱۱ بازی اخیر لیگ قهرمانان را در متروپولیتانو نباخته و با پیروزی بر لیل می‌تواند رکورد بیشترین برد خانگی در سطح اول اروپا که از سال ۱۹۶۶ برپاست، را بزند.

بعد از سه بازی بدون برد، با کامبک این هفته مقابل لگانس که تیم را به رده سوم لالیگا برد، روحیه خوبی گرفتند. الکساندر سورلوث دو گل برای میزبان زد و ۳ بر یک برنده شدند. لیل با نتایج نزدیک از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان عبور کرد و در بازی اول به اسپورتینگ لیسبون باخت اما با پیروزی برابر دارنده ۱۵ قهرمانی اروپا واکنش فوق‌العاده‌ای نشان داد.

VAR خطای هند ادواردو کاماوینگا را پنالتی تشخیص داد و جاناتان دیوید با خونسردی تنها گل آن بازی را زد. در نیمه دوم مقابل تیم همشهری اتلتیکو، مقاومت کردند و جشن مفصلی با هواداران گرفتند. حالا چهار تا از پنج بازی آخرشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برده‌اند به اندازه ۲۹بازی قبلی‌شان. قبل از تعطیلات بازی‌های ملی هم باخت برابر تولوز را با برد عوض کردند اما جمعه این هفته برابر یکی از مدعیان لیگ یک، موناکو، بدون گل مساوی شدند.

این نتیجه البته یک اشکال در تیم برونو جنسیو را به رخ کشاند چون لیل در سه تا از چهار بازی آخرش در خارج از خانه موفق به گلزنی نشده و آمار خوبی هم در زمین رقبای اروپایی ندارند. لیل شش تا از هشت بازی آخر خارج از خانه‌اش در لیگ قهرمانان را باخته و در ۱۰ بازی آخر اروپایی‌اش تنها دو بار برده بنابراین باید محتاطانه به مادرید سفر کند.

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تغییر و تحول مالکیتی استقلال شایعه است

۰۲ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۱۶:۴۲:۵۵ ایمان عالمی، سرپرست استقلال بعد از بازگشت کاروان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner