جدیدترین راهنمای کامل حفظ امنیت وردپرس

نقش میزبانی وب

سرویس میزبانی وردپرس شما مهمترین نقش را در امنیت سایت وردپرس ایفا می‌کند. یک ارائه دهنده میزبانی مشترک خوب اقدامات اضافی را برای محافظت از سرورهای خود در برابر تهدیدات رایج انجام می‌دهد. آنها به طور مداوم شبکه خود را برای فعالیت مشکوک زیر نظر دارند.
همه شرکت‌های هاستینگ خوب ابزارهایی برای جلوگیری از حملات DDOS در مقیاس بزرگ دارند.
آنها نرم افزار سرور، نسخه‌های php و سخت افزار خود را به روز نگه می‌دارند تا از سوء استفاده هکرها در برابر آسیب پذیری امنیتی شناخته شده در نسخه قدیمی جلوگیری کنند.

همچنین آماده به کارگیری برنامه‌های بازیابی فاجعه و حوادث هستند که به آنها امکان می‌دهد در صورت بروز حادثه بزرگ از داده‌های شما محافظت کنند.
در یک برنامه میزبانی مشترک، شما منابع سرور را با بسیاری از مشتریان دیگر به اشتراک می‌گذارید. این خطر آلودگی بین سایتی را باز می‌کند که در آن هکر می‌تواند از یک سایت همسایه برای حمله به وبسایت شما استفاده کند.

استفاده از سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس، بستر امن‌تری را برای وبسایت شما فراهم می‌کند. شرکت‌های میزبان وردپرس مدیریت شده، پشتیبان‌گیری خودکار، بروزرسانی خودکار وردپرس و تنظیمات امنیتی پیشرفته‌تر را برای محافظت از وبسایت شما ارائه می‌دهند.

تهیه نسخه پشتیبان از وردپرس

پشتیبان‌گیری اولین دفاع شما در برابر هرگونه حمله به وردپرس است. به یاد داشته باشید، هیچ چیز ۱۰۰٪ امن نیست. اگر وبسایت‌های دولتی را می‌توان هک کرد، پس سایت شما نیز می‌تواند هک شود. پشتیبان‌گیری به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت وقوع اتفاق بدی، به سرعت سایت وردپرس خود را بازیابی کنید.

تعداد زیادی افزونه پشتیبان وردپرس رایگان و پولی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. مهم‌ترین چیزی که باید در مورد پشتیبان‌گیری بدانید این است که باید به طور منظم نسخه‌های پشتیبان کامل سایت را در یک مکان مطمئن دیگر (نه حساب میزبانی سایت) ذخیره کنید.
توصیه می کنیم آن را در یک سرویس ابری مانند Dropbox ذخیره کنید.

براساس تعداد دفعاتی که وبسایت خود را بروز می‌کنید، تنظیم ایده آل ممکن است یک بار در روز یا تهیه نسخه پشتیبان در زمان واقعی باشد. خوشبختانه این کار را می‌توان به راحتی با استفاده از افزونه‌هایی مانند Duplicatorیا UpdraftPlus انجام داد. هر دو قابل اعتماد بوده و از همه مهمتر استفاده از آنها آسان است.

بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس

پس از پشتیبان‌گیری، کاری که باید انجام دهیم این است که یک سیستم ممیزی و نظارت را راه‌اندازی کنیم که تمام اتفاقات وب‌سایت را ردیابی کند. این امر شامل نظارت بر یکپارچگی فایل، تلاش‌های ناموفق برای ورود به سیستم، اسکن بدافزار و غیره است. خوشبختانه، همه این موارد قابل انجام هستند. باید افزونه رایگان Sucuri Security را نصب و فعال کنید. این افزونه امنیتی وردپرس بسیار قدرتمند است، بنابراین تمام تب‌ها و تنظیمات را انجام دهید تا تمام کارهایی که انجام می‌دهد مانند اسکن بدافزار، گزارش‌های متعدد، ردیابی تلاش برای ورود ناموفق و غیره را به شما نشان دهد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

طراحی سایت در آمریکا

طراحی سایت در آمریکا به فرایند طراحی و ایجاد یک وبسایت یا صفحه وب مربوط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner