جزئیات پرونده جعل عناوین دولتی و قضایی در استان البرز/ متهم بازداشت شد


سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری:

جزئیات پرونده جعل عناوین دولتی و قضایی در استان البرز/ متهم بازداشت شد





سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک پرونده‌ای در استان البرز تشکیل شده که فردی با جعل عناوین دولتی و ادعای داشتن نفوذ در میان مقامات دولتی و امنیتی همراه بود‌ه که خود را نزدیک به یک از عناصر بلندپایه نهاد امنیتی معرفی کرده و برای یکی از اصحاب پرونده ۳۵ میلیارد تومان دریافت کرده است. یک نامه معجول دست‌نویس از سوی رئیس قوه قضاییه به رئیس دادگستری البرز منتشر کردند که با هوشیاری مقامات دادگستری البرز متهم بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه با حضور اهالی رسانه صبح امروز برگزار شد.

اصغر جهانگیر در این نشست گفت: در ابتدا لازم می‌دانم شهادت رهبر مقاومت لبنان پس از عمری مبارزه بی‌امان با اشغالگران قدس را خدمت حضرت ولی عصر و نایب بر حق آن حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت مبارز لبنان، یمن، سوریه، عراق و ایران تسلیت عرض کنم. می‌دانیم که روح بلند سید حسن نصرالله ارزش‌های جدیدی را در جوامع اسلامی خواهد آافرید و با بیداری حاکمین اسلامی به زودی در کشورهای فلسطین، سوریه، یمن و لبنان شاهد ایجاد ده‌ها مبارز دیگر مانند سیدحسن نصرالله خواهیم بود تا آن غده سرطانی برای همیشه برطرف شود.

وی افزود: از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، وزارت دفاع به خاطر انجام عملیات وعده صادق ۲ تشکر کنیم.  فرزندان روح الله و فرزندان آیت‌الله خامنه‌ای هر زمان لازم بدانند سیلی مناسبی را در وقت و زمان درست نه با تعجیل و نه با تاخیر می‌زنند و ما نیز بر دستان آنان بوسه می‌زنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم. فرزندان امام خمینی و رهبری با هر تجاوزی نسبت به منافع کشورمان برخورد خواهند کرد و دشمن را با عمل خود پشیمان خواهند کرد.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: نماز جمعه روز گذشته نشان داد وحدت همه اقشار مختلف برای حفظ ارزش‌ها و اخلاق‌‌ اسلامی جهت نابودی رژیم صهیونیستی لازم است تا از این مرحله ذلت بار فرار کند. رژیم صهیونیستی مصنوعی و ناپایدار است و هرچه با ریشه و اصیل و پایدار است آن ماندنی است آنچه ماندنی اسلام نیکو و اخلاق اسلامی است جبهه حق پیروز است. در سالگرد طوفان الاقصی قرار داریم که دفاع مشروع مردم مظلوم فلسطین عملیات غرور آفرینی را به همراه داشت می‌بینیم‌ ساعت به ساعت از عمر رژیم صهیونیستی کوتاه‌تر شده است. گرچه عملیات‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی ما را آزرده خاطر کرده اما برای پیروزی باید هزینه پرداخت کرد.

جهانگیر افزود: همچنین در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی هستیم. بی شک اگر جانفشانی ‌ و حماسه آفرینی جان برکفان کشور در داخل و در مرزها نبود ما شاهد امنیت و آسایش نبودیم. ما با این حال  هر روز شاهد شهادت دلیرمردان این نیرو هستیم که نمونه آن را اخیرا در سیستان و بلوچستان داشتیم و به خانواده بزرگ نیروی انتظامی و خانواده این شهدا تسلیت عرض می‌کنیم. این نیروها تلاش بی وقفه‌ای را برای همیاری با قوه قضاییه دارند که اگر نبودند، خیلی از ماموریت‌های قوه قضاییه با سختی و مشکل مواجه می‌شود و این همیاری ستودنی است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم امروز که اثرات بدی را در جامعه اسلامی داشته است،  وجود افراد شیادی است که به نام مسئولین و افراد صاحب منصب و با استفاده از نام و شهرت برخی از افراد و با عناوین جعلی از جمله استاد و وکیل و قاضی بازنشسته نسبت به کلاه گذاشتن و اخاذی از مردم اقدام می‌کنند و با دادن وعده‌های پوچ علاوه بر اینکه باعث بردن مال مردم می شوند، بدنه مسئولان را با کاهش اعتماد عمومی روبرو می کنند. سلب اعتماد مردم از ارکان دولتی و حاکمیتی و انتظامی مشکلات مختلفی را به وجود می‌آورند. لذا برخورد قاطعانه با این گونه افراد جزو برنامه‌های ویژه‌ای است که در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته و موضوع امروز هم به این موضوع اختصاص دارد.

جهانگیر در ادامه گفت: یک پرونده‌ای در استان البرز تشکیل شده که فردی با جعل عناوین دولتی و ادعای داشتن نفوذ در میان  مقامات دولتی و امنیتی همراه بود‌ه که خود را نزدیک به یک از عناصر بلندپایه نهاد امنیتی معرفی کرده و برای یکی از اصحاب پرونده ۳۵ میلیارد تومان دریافت کرده است. یک نامه معجول دست‌نویس از سوی رئیس قوه قضاییه به رئیس دادگستری البرز منتشر کردند که با هوشیاری مقامات دادگستری البرز متهم بازداشت شد.



خبر در حال تکمیل می باشد…



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آغاز طرح سراسری ترخیص خودروهای توقیفی در هفته فراجا

۱۴ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۰۷:۵۰:۱۴ در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به هموطنان و کاهش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner