جلسه کمیته انضباطی کمانداران برگزار نشد

در حالی که قرار بود جلسه کمیته انضباطی ۵ نفر از کماندارانی که در اردوی تیم ملی کامپوند حضور پیدا نکردند امروز یکشنبه دوم مرداد برگزار شود، به دلیل غیبت برخی کمانداران لغو شد.

مریم صادقی نایب رییس بانوان فدراسیون تیروکمان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه کمیته انضباطی پنج نفر از کمانداران کامپوند از جمله ویدا حلیمیان، حمزه نکویی، حسام الدین کوثر، راحله فارسی و کوثر خشنودی که به دلیل اعتراض به برخی مسائل از حضور در اردوی تیم ملی امتناع کرده بودند، امروز یکشنبه دوم مرداد قرار بود با حضور این کمانداران و مسئول کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شود که به دلیل غیبت ویدا حلیمیان و حمزه نکویی این جلسه برگزار نشد و به زمان دیگری موکول شد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که جلسه بعدی چه زمانی برگزار خواهد شد، افزود: متاسفانه چون حمزه نکویی به کرونا مبتلا شده است باید تا بهبودی کامل وی صبر کنیم و سپس درباره زمان بعدی جلسه کمیته انضباطی تصمیم‌گیری خواهد شد.

در حالی که اسامی کمانداران معترض پیش از این برای اعزام به کشورهای اسلامی اعلام شده بود، با تصمیم فدراسیون و نظر کادر فنی نفرات دیگری جایگزین و مصوب شد که تیم کامپوند ایران با ترکیب محمدصالح پالیزبان، امیر کاظم‌پور و محمد معدن‌دار (بخش مردان) همراه با گیسا بایبوردی، آرزو طاهریان و مینا عاشق‌زاده (بخش زنان) عازم قونیه ترکیه شوند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner