حرف آخر بارسا: فقط شزنی را می‌خواهیم



حرف آخر بارسا: فقط شزنی را می‌خواهیم





مدیران بارسا در صورت نهایی نشدن توافق با وویچک شزنی تصمیمی برای خرید دروازه‌بان دیگر ندارند.

به گزارش ایلنا، جستجوی مدیران بارسا برای پیدا کردن یک دروازه‌بان مطمئن که بتوان او را به عنوان بازیکن آزاد هم در اختیار گرفت تقریبا بلافاصله پس از قطعی شدن مصدومیت طولانی مدت مارک آندره تراشتگن که با انجام عمل جراحی روی زانوی پای او همراه بود، آغاز شد. 

چند گزینه به مدیران بارسا معرفی شد اما منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شدند که روبرت لواندوفسکی از همان ابتدا پیشنهاد جذب شزنی را مطرح کرد که پس از پایان فصل گذشته و اتمام قراردادش با باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت در اقدامی غیرمنتظره و ناگهانی از دنیای فوتبال خداحافظی کند و فوتبال را کنار بگذارد. 

مذاکرات بلافاصله آغاز شد و در همان ابتدا هم این دروازه‌بان لهستانی اعلام کرد که نمی‌تواند پیشنهاد بارسا را بررسی نکند و به خاطرش به فوتبال برنگردد تا نشان دهد که مشتاق این انتقال است اما توافق بین دو طرف در این زمینه هنوز به صورت کامل به دست نیامده که نگرانی‌هایی را هم به دنبال داشته است. 

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بارسا تصمیم نهایی در این زمینه را گرفته است و در صورتی که نتواند با شزنی برای امضای قراردادی کوتاه مدت به عنوان جانشین تراشتگن به توافق برسد، دروازه‌بان دیگری را به خدمت نخواهد گرفت. هرچند شاید اگر فرصت جذب گزینه‌ای که بتواند در بلند مدت هم این تیم را همراهی کند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به وجود بیاید تصمیم دیگری از سوی آنها اتخاذ شود.



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

دولت برای پیشگیری از افزایش دوباره تورم از این اقدامات پرهیز کند

۰۶ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۲۰:۲۰ هر چند روند تورمی کشور کاهنده است اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner