حرکت ایران به سمت فتح‌الفتوح‌های بزرگ/صهیونیستها پاسخ جنایات خود را خواهند گرفت

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی گفت: صهیونیست های جنایتکار باید بدانند پاسخ درخور و مقتدرانه ای بابت این جنایت دریافت خواهند کرد و انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان روز چهارشنبه ۴ خرداد در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: هم افزایی و وحدت چشمگیری در بین نیروهای مسلح استان مرکزی وجود دارد که باید روز به روز تقویت شده و در راستای خدمت صادقانه به مردم، استفاده شود، این هم افزایی به برکت روحیه انقلابی است.

وی افزود: باعث افتخار است که در استان مرکزی، استان علما، بزرگان، رزمندگان، پیشکسوتان امامین انقلاب، حضور داریم، استانی که شخصیت بزرگی مانند امام راحل در آن رشد و نمو پیدا کردند. امروز جهان تحت تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی قرار گرفته و دلیرمردان زیادی از این استان قیام کردند که خدمات بزرگی را به مردم عرضه کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و عملیات غرور آفرین بیت المقدس، عطر شهدا در کشور به مشام می رسد و فرهنگ ایثار و شهادت جاریست.

پورخاقان در ادامه با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی، گفت: این شهید والامقام از قهرمانان و رزمندگان مجاهد کشور بود که توسط دست نشانده های صهیونیسم جنایتکار شناسایی و ترور شد. این حادثه مسئولیت ما در نیروهای مسلح و دستگاه قضایی را بسیار سنگین می کند، صهیونیست های جنایتکار باید بدانند پاسخ درخور و مقتدرانه ای بابت این جنایت دریافت خواهند کرد و انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.

وی عملیات بیت المقدس را آغازی بر یک فتح الفتوح بزرگ دانست و گفت: ما هنوز در نیمه راه هستیم و شواهد و قرائن نشان می دهد جمهوری اسلامی به شدت با عنایت های الهی به سمت فتح الفتوح های بزرگ حرکت می کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: مقام معظم رهبری دو سال پیش فرمودند صهیونیست‌ها ۲۰ سال آینده را نخواهند دید، این سخن گزاف نیست و رهبر معظم انقلاب سخنی نگفته‌اند که محقق نشود، امروز صهیونیست های جنایتکار فقط عربده کشی می کنند و به واسطه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، تمام توطئه های منطقه ای آنها با شکست مفتضحانه روبرو شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از محور مقاومت حمایت کرد و در منطقه ماند، افزود: هر جا مظلومی دادخواهی کند وظیفه ما حمایت است و بخشی از عصبانیت دشمنان از جمهوری اسلامی به این دلیل است.

پورخاقان اظهار کرد: فرمانده مقتدر سپاه پاسداران، سردار سلامی به صهیونیست‌ها اخطار داد که اگر نیرویی از انقلاب اسلامی را ترور کنید، دو برابر از مزدوران شما را به درک واصل می‌کنیم. انتقام خون شهید خدایی که به ناحق در خیابان فداییان اسلام ریخته شد، در خیابان‌های تل آویو گرفته می‌شود، آن هم نه یکی، به اندازه ای که آنها بدانند اگر بخواهند خون پاک عزیزان ما را بگیرند پاسخش را در حکومت جعلی و جنایتکارانه خودشان دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: امروز بعد از سی و چند سال که دولت‌های تکنوکرات و لیبرال  آمدند و موفق نشدند و با کمال تاسف شاهد حجم زیاد از خرابی‌ها هستیم، دولت مظلوم سیزدهم باید شرایط را جمع کند. این دولت در کمال نجابت در رسانه اعلام نکرد که دولتی را تحویل گرفته که خزانه‌اش خالی بود، بدهکار بود و هر سودی که بابت اوراق قرضه می دهد را نیز بیان نمی کند تا دشمن شاد نشویم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز راه زیادی داریم و باید مواظب باشیم، دشمن وقتی از در بیرون می رود از پنجره می آید، مراقب نفوذی‌ها باشید، نفوذی ها در هر جا از جمله در برخی ارکان مهم نظامی ما نفوذ می کنند که به لطف خدا شناسایی می‌شوند، البته نمی‌توانیم این مسائل را رسانه‌ای کنیم، باید مراقب نفوذی‌ها در دولت و دولت ها باشید.

پورخاقان خاطرنشان کرد: امروز قوه قضاییه، قوه مقننه و مجریه، مسئولان انقلابی، دست در دست هم دل در گرو انقلاب داده و پیرو ولایت و رهرو خون شهدا هستند، اما باید مراقب باشید نفوذی‌ها نیایند کار را خراب کنند. امروز سران قوه با نگاه انقلابی و ولایتمداری در راستای خدمت صادقانه به مردم تلاش می کنند و نیروهای مسلح همگام و پیشگام با آنها حرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: امروز روز آزمایش و خطا نیست، باید محکم و با تدبیر با برنامه، برنامه های درست بچینیم و اجرا کنیم و گزک دست دشمن ندهیم که دشمن سخت بیدار است.

به گزارش ایسنا در این آیین، از خدمات حجت الاسلام قاسم عبداللهی تقدیر و همت محمدی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner