حزب‌الله الگویی موفق برای مجموعه‌های مقاومتی دنیا

حزب‌الله الگویی موفق برای مجموعه‌های مقاومتی دنیا

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهدا، موشک‌های دوربرد و پهپاد می‌سازیم و در علوم و صنایع مختلف نیز به مرحله خودکفایی رسیده‌ایم و تکیه‌گاه علمی مردم منطقه هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با «عفاف حکیم» رئیس شاخه بانوان حزب‌الله لبنان و معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان که ظهر (پنج‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن نصرالله» افتخار ما و مسلمین جهان است؛ وی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) و پیرو امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.
سردار کارگر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: ما در دوران دفاع مقدس قادر به ساخت سیم‌خاردار هم نبودیم؛ اما امروز به برکت خون شهدا، موشک‌های دوربرد و پهپاد می‌سازیم و در علوم و صنایع مختلف نیز به مرحله خودکفایی رسیده‌ایم و تکیه‌گاه علمی مردم منطقه هستیم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: مردم ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای کوچک‌ترین عمل جراحی به اروپا مراجعه می‌کردند؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و توسعه دانش پزشکی تعداد زیادی از مردم کشورهای منطقه برای مداوا به ایران مراجعه می‌کنند؛ قطعا بسیاری از پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه‌های، مختلف مدیون رهبری‌ امامین انقلاب اسلامی و ثمره خون شهداست.
سردار کارگر تصریح کرد: امروز بسیاری از موفقیت‌ها در عرصه‌های داخلی و منطقه‌ای به برکت تجارب دفاع مقدس رقم خورده است و اگر دفاع مقدس نبود، امروز هم خبری از امنیت و آزادی در کشور نبود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت در واقع ثمره خون شهدا و فرماندهان موفق ۲ دهه اخیر حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه است.
سردار کارگر گفت: امروز جمهوری اسلامی ام‌القری جهان اسلام است و کشورهای منطقه می‌توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را تکیه گاه خود بدانند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز حزب‌الله لبنان یک الگوی موفق برای مجموعه‌های مقاومتی در دنیا محسوب می‌شود؛ گروهی که با توکل به خدا و در راه خدا در برابر یک رژیم سفاک ایستادگی کرده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورده است و برای همه مسلمین جهان مایه افتخار و مباهات محسوب می‌شود.
سردار کارگر گفت: انتفاضه در غزه با سنگ شروع شد؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم فلسطین با موشک پاسخ تهدیدات رژیم صهیونیستی را می‌دهند و آن‌ها را محبور به عقب‌نشینی و درخواست آتش‌بس می‌کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز عربستان در برابر مقاومت یمن نیز درخواست آتش‌بس می‌کند و این نشان‌دهنده آن است که هر کس در مسیر حق مقاومت کند و توکل به خدا داشته باشد، پیروز واقعی است.
وی با تاکید بر اهمیت تبادلات فرهنگی و انتقال تجربیات در حوزه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و جبهه مقاومت، گفت: تلاش می‌کنیم تا زمینه این‌گونه تعاملات برقرار و همچنین بستر لازم در راستای تشکیل کارگروهی جهت حضور زائران راهیان نور از لبنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ایجاد شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner