سوله آکام فلز

با حمایت از بخش خصوصی و مردم قطعا با جهش تولید مواجه می‌شویم-پیام امروز


نیک‌بین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط شعار سال و حضور مردم در اقتصاد کشور اظهار کرد: برای مشارکت مردم کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم آن است که دست انداز‌هایی که سیستم بروکراسی کشور برای سرمایه گذاری و تولید ایجاد کرده را کم کنیم.

وی افزود: برای فهم بهتر این موضوع باید با سرمایه گذار خرد و کلان صحبت کنید، دلیل این دست انداز‌ها و مشکلات مشخص می‌شود. مثلا در حوزه معدن و فرآوری کسی که می‌خواهد سرمایه گذاری کند، تا بخواهد از میراث فرهنگی صنعت و معدن و محیط زیست مجوز بگیرد مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند و فرد پشیمان می‌شود.

 نماینده مردم کاشمر بیان کرد: سرمایه‌گذاری ترس به همراه دارد و جایی که ذره ای ناامنی و مشکلی باشد، سرمایه‌گذار ورود پیدا نمی‌کند. مردم هم در جایی سرمایه گذاری می‌کنند که برایشان مطمئن باشند و امنیت روحی و روانی و اجتماعی واقتصادی داشته باشند و این را باید دولت باید برایشان ایجاد کند.

وی درباره جهش تولید اظهار کرد: اگر از بخش خصوصی حمایت شود قطعا با جهش تولید مواجه می‌شویم. جهش تولید مجموعه چندضلعی است که قانون، مردم و سرمایه گذاری و حمایت دولت بخشی از آن است و همه با هم  باعث جهش تولید می‌شود. این موضع یک وجهی نیست. جهش تولید اگر بخواهد اجرا شود باید با کمک تمامی این ضلع‌ها عملی شود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین-پیام امروز

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *