حضور پرشور مردم در انتخابات، پشتوانه ای محکم برای مسوولان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تقی مهر در حاشیه مراسم بدرقه مشمولان اعزامی اسفند ماه در خصوص مشارکت حداکثری سربازان و ملت شریف ایران در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه و انتخاب نامزدهای اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ضریب امنیت کشور در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و … را ارتقا می‌دهد.

وی گفت: برای تقویت و ارتقای امنیت کشور هر چقدر حضور مردم ما در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد موجب افزایش ضریب امنیت برای همه آحاد کشور خواهد شد.

سردار مهری افزود: پیام من برای همه سربازان عزیز و ملت ایران این است که حتماً در دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات اعضای مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، پشتوانه محکمی برای مسئولان و نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور است، بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری در شرایط خاص است؛ همچنین اعضا مجلس شورای اسلامی، مرکز تصمیم‌گیری و تصویب قوانین هستند و با این امر نقش مهمی در ارتقا امنیت و وضع معیشت مردم و مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … را خواهند داشت لذا از همه مردم تقاضا می‌شود تا از بین نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان به اصلح‌ترین ها رأی دهند.

سردار مهری تاکید کرد: انتخاب نامزدهای اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ضریب امنیت کشور در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و … را ارتقا می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: ان‌شاءالله یازدهم اسفند ماه ملت ایران یک انتخابات پرشور را همانند دوران گذشته رقم خواهند زد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner