حفظ کرامت انسانی اولویت امر به معرف و نهی از منکر است

ایسنا/زنجان دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر کشور گفت: امر به‌ معروف یعنی پیشگیری و این‌ نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

سیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی ظهر امروز (۲۹ خردادماه) در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه پیشروی دشمن در سرزمین فکر به‌ گونه‌ای است که اندیشه جوان دستور به انجام نوع کار می‌دهد، اظهار کرد: دشمن در سرزمین فکر ما دستور می‌دهد و ما هم هر سال عقب‌نشینی می‌کنیم. دلیل این امر آن است که به قدری در مسائل روزمره گرفتار شده‌ایم‌ که در این شرایط تنها افکار تهی می‌ماند.

وی تصریح‌ کرد: ما دنبال کرامت انسانی و عدالت اجتماعی هستیم و این‌ نکات باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه فقط نباید دنبال کار سلبی بود، افزود: باید کار عملی و ریشه‌ای در عرصه فرهنگی شده و دنبال علت‌ها باشیم، به همین خاطر معتقدیم کار اجرایی باید ضمانت اجرایی نیز داشته باشیم.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر کشور خاطرنشان کرد: در شرایط موجود باید سنگر خود را نگه داشته و حواس‌مان را به آن جلب و راه‌حل‌ها را نیز پیدا کنیم. همچنین باید از توان نیروی مردمی بهره برده و مردم را در امر به معروف و نهی از منکر وارد کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه حجت‌الاسلام سجاد ناصر به‌ عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner