حمایت رئیس لورکوزن از سرمربی این تیم بعد از شروع ضعیف فصل

رئیس بایر لورکوزن از اعتماد به سرمربی تیم خود حتی بعد از چهار شکست در چهار بازی اول فصل خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، بایرلورکوزن که در دو بازی قبلی خود شکست خورده بود این بار در خانه از هوفنهایم پذیرایی کرد و بار دیگر شکست خورد. لورکوزن در این بازی با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا روزهای تلخ این تیم در بوندسلیگا ادامه داشته باشد. در این بازی سردار آزمون، مهاجم ایرانی لورکوزن، در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و باز هم در گلزنی ناکام ماند.

آزمون در این بازی ۷۶ دقیقه بازی کرد. این برای سومین بازی پیاپی است که این مهاجم ایرانی در گلزنی ناکام می ماند. لورکوزن با این شکست در قعر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار گرفت.

فرناندو کارو، رئیس بایر لورکوزن همچنان فکر می کند که جراردو سیوان سرمربی این تیم می تواند شرایط را برای تیم تغییر دهد. 

فرناندو کارو، رئیس باشگاه، روز یکشنبه در برنامه تلویزیونی بیلد  در پاسخ به این سوال که جراردو سیوان همچنان مورد اعتماد او است یا خیر؟ گفت: قطعاً، من در این مورد شک ندارم. چهار شکست در چهار بازی اول برای کل تیم و کل باشگاه است. هرکسی مسئولیت خود را دارد اما من در این مورد تردیدی ندارم که جراردو سیوان بهترین سرمربی برای ماست.

بایر لورکوزن در چهار بازی فصل (یک جام حذفی – ۳ بازی لیگ) متحمل چهار شکست شده است. باشگاه از زمان صعود به بوندسلیگا در سال ۱۹۷۹ هرگز به این بدی فصل را شروع نکرده بود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner