حمایت هواداران پرسپولیس فوق‌العاده است



ژوائو: حمایت هواداران پرسپولیس فوق‌العاده است





مهاجم پرسپولیس گفت: تشویق و حمایت هواداران پرسپولیس فوق‌العاده بود و امیدوارم بتوانم آن‌ها را خوشحال کنم.‌

به گزارش ایلنا، لوکاس ژوائو که در جریان دیدار پرسپولیس با آلومینیوم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، پس از پیروزی تیمش گفت: خدا را شکر که دوباره توانستم به زمین بازی برگردم، همیشه خوب است که به تیم کمک کنم. بازی خوبی بود. ما سه امتیاز را گرفتیم. همه خوشحال هستند. باید به بازی بعدی فکر کنیم. برای آن تلاش خواهیم کرد که سه امتیاز دیگر را هم بگیریم. 

او در پاسخ به این سوال که چه احساسی از انجام اولین بازی در مقابل هواداران پرسپولیس داشت، گفت:«من حمایت آنها را احساس کردم، احساس کردم که آنها از اولین تا آخرین دقیقه شعار و سرود می‌خوانند. تشویق آنها به وسیله نور را دیدم، فوق‌العاده بود. امیدوارم بتوانم آنها را خوشحال کنم. 

او سپس درباره اهمیت دربی که هفته آینده برگزار می‌شود، گفت:«ما اینجا هستیم، این یک دربی است، همه می‌خواهند دربی را ببرند. البته ما باید به زمین برویم و نشان دهیم که پرسپولیس هستیم و برای پیروزی بجنگیم.»

سپس از او پرسیده شد: «قبل از اینکه به ایران بیایی، درباره دربی بین استقلال و پرسپولیس شنیده بودی؟» او پاسخ داد:«چیزی که از ایران می‌دانم این است که پرسپولیس هواداران بزرگی دارد. آنها بسیار زیاد هستند و از تیم حمایت می‌کنند. اما درباره دربی، نمی‌دانم. دربی بازی بعدی است و باید ببینیم چه می‌شود.»



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پایان کار جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «راژیا» در قزوین

حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner