متخصص سئو حسین محبی

خدمات سئو تضمینی | هزینه سئو وردپرس – حسین محبی

فهرست مقاله

سئوی تضمینی

خدمات سئو تضمینی به خدماتی گفته می‌شود که در آن سئو کار یا شرکت سئو، رسیدن به یک نتیجه‌ی خاص را به کارفرما قول می‌دهد. از نظر کارفرما، در بیشتر موارد، این نتیجه‌ی خاص، کسب رتبه یک در صفحه اول گوگل برای یک یا چند کلمه کلیدی است. در صورتی که تضمین رتبه یک یا رتبه خاص از طرف سئو کار میتواند نوعی کلاهبرداری محسوب گردد یعنی تضمین فروش رتبه مشخصی که مالکیت بر آن ندارد بعبارت دیگر بقول وکلا و کارشناسان حقوقی یعنی فروش مال غیر!!!!
با این وصف رتبه یک گوگل یا هر رتبه دیگر به هیچ وجه از جانب سئوکار حرفه ای و با تجربه تضمین نمیگردد. اما تضمین صفحه اول گوگل این چنین نیست. یعنی سئوکار میتواند به کارفرما تضمین دهد که در کلمات کلیدی مربوطه به صفحه اول گوگل خواهد رسید.

توافق حرفه ای در سئو تضمینی

چنانچه دارای کسب و کاری هستید که می توانید آن را در بازار آنلاین ارائه دهید، به طور یقین با طراحی یک سایت ایده آل و انجام دادن کارهای سئو برای وب سایت خود، قادر خواهید بود سهم بیشتری از بازار یک کشور را در زمینه کاری خود بدست آورید، پس این فرصت خوب را از دست ندهید.

انتخاب یک شرکت یا سئوکاری که در حوزه سئو تخصص داشته باشد و نتیجه کارش را تضمین کند کار سختی است. برخی از شرکت ها که شما با آنها گفتگو می کنید ممکن است به شما ضمانت بازگشت وجه در صورت نرسیدن به صفحه اول را ارائه دهند(اما هزینه زمان از دست رفته شما را چگونه میخواهند پس دهند) در حقیقت سئو سایت تضمینی چیزی است که شما باید به دنبال نشانه های آن در جای دیگری بگردید.

گفتنی است که منظور از سئو تضمینی سایت، سئو حرفه ای است که باعث بالا رفتن میزان ترافیک ورودی و رتبه گوگل می شود و نتیجه مدنظرتان یعنی افزایش میزان فروش خدمات و محصولات را به دنبال داشته باشد. سئو تضمینی سایت برای موتورهای جستجو حداقل به چند ماه زمان نیاز دارد(بستگی به پروژه و کلمات دارد). شما با کمک تکنیک های سئو کلاه سفید همچون تولید محتوا، انتخاب کلمات کلیدی پرسرچ، سئو داخلی، سئو خارجی و افزایش سرعت لود سریع سایت قادر هستید به رتبه ۱ گوگل دست پیدا کنید.

نکاتی درباره سئو تضمینی

یک متخصص حرفه ای و با سابقه سئو سایت همچون مهندس حسین محبی توانسته است که رضایت کاربران خود را در ۹۰% پروژه خدمات سئو ارائه شده به دست آورد، چرا که پایبندی به تمام تعهدات داده شده در قرارداد، از مهم ترین تلاش های فراوان وی می باشد.

از این رو، مهندس محبی از دادن هر گونه تعهد و تضمین غیرقابل اجرا که به سایت مشتریان آسیب وارد نماید، مانند استفاده از تکنیک های کلاه سیاه در جهت افزایش رتبه لحظه ای که در بلند مدت باعث جریمه شدید سایت از سمت گوگل می شود و یا دادن وعده های دروغین مانند لینک اول گوگل، اجتناب کرده و با استفاده از تکنیک های صحیح سئو و حفاظت از سایت کاربران، تمام کلمات کلیدی شما را به صفحه اول گوگل می آورد.

نکات مهم در قرارداد سئو تضمینی سایت

پیش از بستن هرگونه قرارداد سئو سایت تضمینی، کلمات کلیدی اصلی و پر رقابت خود را تعیین کنید، چرا که این احتمال وجود دارد که شرکت یا سئوکاری تمرکز خود را روی کلمات کلیدی آسان گذاشته و بر روی رشد آن ها تمرکز کند. برخی از این کلمات ممکن است در رشد سایت شما تاثیر بگذارند و ترافیک آن را افزایش دهند، اما منجر به بالا رفتن درآمد شما نشوند. تعدادی نیز ممکن است هیچ منفعتی به همراه نداشته باشند

اگر شرکت یا سئو کاری تضمین کننده سئو سایت شما را به درستی سئو کرده باشد، رتبه صفحات شما تا چند ماه پس از پایان قرارداد حفظ می شود. به همین جهت. شرکت یاا شخص سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو تضمینی باید در قرارداد تعهد نماید که رتبه صفحات مهم سایت بلافاصله بعد اتمام قرار داد دچار افت شدید نمی شوند.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کفسابی در تبریز

کفسابی در تبریز: درخشش دوباره سنگ‌ها

به گزارش کفسابی در تبریز: تبریز، شهری تاریخی با قدمتی دیرینه، همواره به زیبایی معماری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *