سوله آکام فلز

خدمات سامانه «هم‌راه» در حوزه ازدواج به بیش از ۵۰۰۰ مورد می‌رسد-پیام امروز


حجت الاسلام مهدی متقی فر دبیر ستاد ملی هفته ازدواج درباره برنامه‌های هفته ازدواج گفت: علاوه بر این که جشن‌های هفته ازدواج امسال با هدف برگزاری در تمام شهرستان‌ها انجام شده؛ مناطق محروم نیز بیشتر از دیگر شهرستان‌ها مورد توجه واقع شدند.

وی بحث‌های نشاط اجتماعی، امید آفرینی و ترغیب و ترویج ازدواج آسان را از جمله اهداف هفته ازدواج امسال دانست و ادامه داد: امسال نیز برگزاری این جشن‌ها هم‌راه با برنامه‌های محوری در مراکز استان‌ها و در تمامی شهرستان‌ها در دستور کار است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان افزود: با توجه به این که در سال‌های گذشته برنامه ملی با حضور ریاست محترم جمهوری برگزاری می‌شد؛ طبیعی است که امسال به دلیل عدم حضور سیدالشهدای محرومان این برنامه برگزار نشود. با این حال دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در سایر استان‌ها بدون وقفه برگزار خواهد شد.

متقی‌فر با اشاره به خدمات وصال شیرین تشریح کرد: علاوه بر این که سامانه «هم‌راه» تا این لحظه ارائه دهنده بیش از ۱۰۰۰ نوع خدمت بوده؛ تا پایان سال نیز انتظار می‌رود بیش از ۵۰۰۰ خدمت دیگر در این سامانه بارگذاری شود. همچنین این خدمات از طریق بخش خدمات ازدواج در سامانه «هم‌راه» برای جوانان در دسترس است.

وی با اشاره به ۱۴ نوع خدمت تصریح کرد: اگرچه در گام اول فقط مراکز استان‌ها پوشش داده شدند؛ در گام‌های بعدی نیز سایر شهرستان‌ها شامل این خدمات همچون تالار‌های عروسی، گل سراها، آرایشگاه‌ها و … خواهند شد.

متقی فر هدف سامانه هم‌راه را معرفی نامه، تخفیفات و سایر خدمات ازدواج عنوان کرد که علاوه بر این که به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ به مخاطب حق انتخاب بدون محدودیت را می‌دهد.

وی این سامانه را مختص تمام زوجین بدون هیچ شرایط و ویژگی خاصی معرفی کرد و اظهار داشت: همچنین این سامانه با پوشش تمام طبقات اقتصادی، بهترین کیفیت را در تمامی طبقات ارائه می‌کند. ستاد‌های استانی نیز به منظور شناسایی و ارزیابی کیفیت خدمات این سامانه تشکیل شدند. به عبارت دیگر خدمات این سامانه تا مورد تایید این ستاد‌ها واقع نشوند؛ در سامانه بارگذاری نخواهند شد.

متقی فر خاطرنشان شد: علاوه بر اینکه کیفیت خدمات این سامانه به طور دائمی رصد می‌شود؛ مخاطبین هم می‌توانند با امتیاز دادن به رتبه بندی خدمات کمک کنند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پیاده‌روی می‌تواند درمانی قدرتمند برای کمردرد باشد-پیام امروز

پزشکان و فیزیوتراپیست‌ها مدت‌ها است ورزش‌های هوازی را در برنامه‌های درمانی کمردرد گنجانده‌اند. ورزش می‌تواند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *