سوله آکام فلز

خوش‌بینی مدافع گلاسکو به فینال لیگ اروپا

مدافع آلمانی گلاسکورنجرز ابراز امیدواری کرد این تیم اسکاتلندی با فوتبالی هوشمندانه فاتح لیگ اروپا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، لئون بالوگون که متولد برلین آلمان است می‌خواهد با گلاسکو رنجرز برابر آینتراخت فرانکفورت پیروز شود و قهرمانی لیگ اروپا را به دست بیاورد. 

لئون بالوگون، بازیکن تیم گلاسکو رنجرز به فینال لیگ اروپا خوش‌بین است. این بازیکن ۳۳ ساله اهل برلین در گفت‌وگو با رسانه‌های آلمانی گفت: ما می‌خواهیم بازی را برای خودمان راحت کنیم و فوتبال هوشمندانه‌ای در فینال ارائه دهیم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. این عنوان برای ما اهمیت زیادی دارد و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

رنجرز در فینال لیگ اروپا فردا چهارشنبه به مصاف آینتراخت فرانکفورت می‌رود و می‌خواهد سومین نماینده آلمان پس از دورتموند و لایپزیگ را شکست دهد. این دیدار در ورزشگاه سویا در اسپانیا برگزار می شود.

بالوگون شانس دو تیم را در دیدار نهایی ۵۰-۵۰ تخمین می‌زند. این مدافع که در هانوفر، برمن، دوسلدورف و ماینتس بازی کرده است، از سال ۲۰۲۰ در رنجرز حضور داشته و از دوران حضور خود در این باشگاه سنتی اسکاتلند لذت می‌برد.

بالوگون با اشاره به ورزشگاه سویا که فقط ۴۰ هزار نفر را در خود جای می‌دهد، گفت: دو باشگاه قوی و بزرگ در فینال هستند. مایه شرمساری است که ظرفیت اینقدر کم است. هر دو باشگاه می‌توانستند ده برابر سهمیه اختصاص داده شده بلیت، تماشاگر داشته باشند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!-پیام امروز

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *