سوله آکام فلز

اعتراض حسین شریعتمداری به رئیس اقلیم کردستان عراق :کسانی که کشته شدند تروریست بودند؛ به چه چیز اعتراض می کنید

۱- جمهوری اسلامی ایران بارها با ارائه اسناد و مدارک غیرقابل‌انکاری به مقامات اقلیم، نسبت به فعالیت گروه‌های تروریستی و پایگاه موساد در آن منطقه هشدار داده و از مقامات اقلیم خواستار اخراج آنها شده بود ولی مسئولان اقلیم تنها به چند اقدام نمایشی دست زده و با ظاهرسازی وانمود کرده بودند به درخواست مشروع و قانونی ایران جامه عمل پوشانده‌اند! انهدام مقر موساد در حملات موشکی سپاه بهترین دلیل و گویاترین سندی است که نشان می‌دهد موساد، برخلاف ادعای اقلیم در آن منطقه از پایگاه برخوردار بوده است.

۲- در بیانیه آمده است که موشک‌های شلیک شده به «‌مناطق غیرنظامی و مملو از جمعیت‌» اصابت کرده است! و نوشته‌اند این حملات ۴ کشته و ۶ مجروح بر جای گذاشته است! و سؤال این است که؛

اولاً:‌ ادعای شلیک به مناطق – به قول اقلیم- مملو از جمعیت با ۴ کشته و ۶ زخمی چگونه قابل قبول است؟! آن‌هم با شلیک۱۱ موشک نقطه زن!

ثانیاً: ساختمان مقر موساد هدف قرار گرفته است و حضور ۱۰ نفر (۴ کشته و ۶ مجروح ) در ساختمان یادشده بسیار کمتر از تعدادی است که به طور معمول در این ساختمان حضور داشته‌اند. این نکته به وضوح نشان می‌دهد که موشک‌ها دقیقاً به هدف اصابت کرده‌اند و ۱۰ کشته و مجروح مورد اشاره در ساختمان مقر موساد حضور داشته‌اند و افراد عادی نبوده‌اند. احتمال آن است که در شب هنگام، بقیه کارکنان در محل دیگری بوده‌اند و از حملات موشکی سپاه در امان مانده‌اند.

۳- در بیانیه آمده است که ۴ کشته و ۶ زخمی از افراد غیر نظامی بوده‌اند! که در این خصوص باید گفت؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع غربی و عبری، در جریان این حمله «‌پیشرو دیزایی‌» عامل موساد و تامین‌کننده سوخت برای رژیم صهیونیستی (اعتراف رسانه صهیونیستی تایمز اسرائیل‌) و «‌آژی امین‌» از عناصر اصلی اقدامات تروریستی در ایران و همکار رسمی موساد و ۴ افسر اطلاعاتی دیگر موساد به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند. با این حساب که اعتراف مقامات غربی و عبری است، ۴ تن از کشته شده‌ها و ۲ تن از ۶ مجروح مورد اشاره، ماموران و عوامل رسمی موساد بوده‌اند و درباره ۴ مجروح دیگر هنوز اطلاعاتی از منابع غربی و عبری منتشر نشده است! اکنون باید پرسید چرا ادعا می‌کنید که موشک‌ها به مناطق مملو از جمعیت اصابت کرده‌اند؟! این ادعا که با گزارش‌های منابع غربی و عبری هم همخوانی ندارد!

۴- حکومت اقلیم مدعی است ۴ کشته و ۶ مجروح غیر نظامی و از افراد عادی بوده‌اند! و توضیح نداده که آیا همکاران رسمی موساد، «‌پیشرو دیزایی‌» و «‌آژی امین‌» افراد عادی هستند؟! و یا ۴ افسر اطلاعاتی اسرائیل غیر نظامی و فرد عادی تلقی می‌شوند؟!

۵- و بالاخره این که جمهوری اسلامی ایران بارها بر حسن همجواری با همسایگان، مخصوصاً دولت و ملت برادر عراق در عمل و نظر تاکید داشته است که نمونه‌های مثال زدنی این همدلی‌ها و همکاری‌ها بیرون از شمار است. به عنوان نمونه آقای مسعود بارزانی به یاد دارند که در هنگامه حمله تکفیری‌های داعش هیچ‌کس و هیچ دولتی به درخواست کمک اقلیم پاسخ مثبت نداد و تنها حاج قاسم عزیز ما بود که با به خطر انداختن جان خود به کمک اقلیم شتافت. با این وجود، آیا شایسته است که رژیم منفور و جنایتکار اسرائیل و دشمن قسم خورده ملت‌های مسلمان در اقلیم پایگاه داشته باشد؟! برای امت اسلامی و مخصوصاً مسلمانان غیور کردستان عراق چه پاسخی دارید؟! آ

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تنها تا ۲۶ اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد-پیام امروز

سید امیر سیاح رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت:از ابتدای ۱۴۰۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *