در اسرع وقت گزارش خسارات سیل اخیر به حوزه کشاورزی و دامداری ارائه می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از گزارش جامع خسارات وارده سیل به بخش کشاورزی و دامداری به انضمام تکالیف بر زمین مانده دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد عسگری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد:‌ در چند روز گذشته شاهد بودیم که سیل خسارات زیاد مالی و جانی به ملت ایران وارد گردید. حضور به موقع رئیس جمهور و مدیران و مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس باعث شد تا امکانات برای مدیریت بحران بسیج شوند اما تکالیف بر زمین مانده از گذشته باعث شد تا حجم خسارات بالا رود.

وی در ادامه اظهار کرد: خسارت زیادی به کشاورزان و دامداران در اکثر استان‌ها وارد شده است. وزارت جهاد کشاورزی و بیمه مرکزی باید در راستای امهال وام‌ها و ارائه تسهیلات اقدام کند. شاهد خسارات سنگینی در استان فارس به مردم بودیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی با توجه به دستور رئیس مجلس مصمم است که گزارش جامعی از میزان خسارت وارده سیل اخیر به انضمام تکالیف بر زمین مانده دستگاه‌های متولی تهیه کرده و در اسرع وقت در اختیار مجلس قرار دهد. تقاضا داریم که دولت و سازمان برنامه و بودجه به مطالبات کشاورزان توجه داشته باشد.

انتهای پیام  

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۱۳ منبع عالی پروتئین برای عضله‌سازی

همه‌ی افرادی که سال‌ها است به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند از اهمیت تغذیه مناسب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner