سوله آکام فلز

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو-پیام امروز


سردار ” علی ولیپور گودرزی ” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو از خودرو‌های شهروندان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۲ مرد جوان در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت پرسه زده و پس از شناسایی خودرو‌های شهروندان با کج کردن درب آنها، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در شرق تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند؛ همچنین در بررسی‌های اولیه مقداری اموال مسروقه کشف شد.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدا منکر جرم خود بودند، اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر ۱۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شرق تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند، 

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صادرات ۴۰ هزار تن تخم مرغ از ابتدای سال به بازار‌های هدف-پیام امروز

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار تاکنون ۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *