سوله آکام فلز

دستگیری سارق زورگیر که به جرم اقدام به قتل تحت تعقیب بود-پیام امروز


سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در خرداد ماه ۱۴۰۳ در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت مقداری پول و تلفن همراه به عنف در محدوده “خاورشهر”، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در بیست و یکم خرداد ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را در محدوده “خاورشهر” شناسایی کردند که متوجه شدند متهم به جرم اقدام به قتل در یکی از شهرستان‌های همجوار نیز تحت تعقیب می‌باشد که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم‌های عملیات کلانتری خاورشهر به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ روز گذشته با حضور در مخفیگاه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی وی را دستگیر که در بازری از مخفیگاه سارق یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۰ ساله که از اتباع کشور همسایه بود علیرغم انکار‌های اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۵ فقره سرقت به عنف اعتراف نمود که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌نمایند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب ننمایند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بیش از ۱۹هزار و۵۰۰هزار قطعه زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین شد-پیام امروز

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:  ۴هزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *