سوله آکام فلز

دلیل لذت‌بخش بودن بازی تیم ملی هندبال ایران مقابل مونته‌نگرو از زبان نوروزی‌نژاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پویا نوروزی‌نژاد پس از شکست تیم ملی هندبال کشورمان برابر مونته‌نگرو در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: واقعاً از این بازی کیف کردم. ۶۰ دقیقه  بازیکنان از جان مایه گذاشتند و این خیلی خوب است. ما تیم جوانی داریم، اما باتجربه مقابل تیم‌های اروپایی بازی می‌کنیم و این قطعاً لذت‌بخش است.

وی در ادامه افزود: برنامه ما این بود که مونته‌نگرو را شکست دهیم و برای باخت به میدان نرفته بودیم. همین که با تیم‌های سطح بالا و باتجربه اروپایی ۶۰ دقیقه پایاپای بجنگیم برای ما یک انگیزه است تا بدانیم در هر بازی تجربه بهتری از نظر بازی تیمی کسب می‌کنیم. این مسابقات می‌تواند برای تیم ما یک مدرسه باشد و می‌توانیم هماهنگ شویم و چیزهای جدید یاد بگیریم. با اینکه باختیم، خوشحالم، چون ۶۰ دقیقه تیم ما یکدل جنگید.

ملی‌پوش هندبال کشورمان درباره ادامه مسابقات و دیدار روز دوشنبه با تیم اسپانیا گفت: از الان سعی می‌کنیم روی بازی بعدی خود تمرکز کنیم. باید به بازی اسپانیا فکر کنیم. اسپانیا از بهترین‌های اروپاست، مدال‌های زیادی در جهان و اروپا دارد و بازیکنان آن در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند. اگر ما هم یک هندبال اصولی بازی کنیم هیچ چیزی بعید نیست و می‌توانیم ۶۰ دقیقه در زمین برای بهترین نتیجه بجنگیم.

 

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد-پیام امروز

ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *