دیبالا: صحبت درباره قهرمانی زود است

ستاره جدید تیم فوتبال رم عنوان کرد یوونتوس حاضر به تمدید قرارداد با او نشد. او هم‌چنین عنوان کرد زود است درباره شانس قهرمانی در لیگ صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا،  پائولو دیبالا، مهاجم جدید تیم فوتبال رم گفت قراردادش با باشگاه پیشین یوونتوس تمدید نشد چون او جایی در برنامه‌های آینده باشگاه یوونتوس نداشت. این بازیکن ۲۸ ساله که ۳۴ بار برای آرژانتین به میدان رفته است، هفته گذشته پس از جدایی از یوونتوس، با انتقال آزاد به رم پیوست.   

دیبالا به خبرنگاران گفت: با یووه مشکل مالی نداشتیم. ما در ماه اکتبر می‌خواستیم قرارداد را تمدید کنیم سپس باشگاه از ما خواست که صبر کنیم و در ماه مارس به من گفت که بخشی از برنامه‌های آینده تیم نیستم. در واقع باشگاه به همراه مربی تصمیم متفاوتی گرفت.

دیبالا پس از پیوستن به یوونتوس از پالرمو در سال ۲۰۱۵، پنج قهرمانی لیگ و چهار جام کوپا ایتالیا را با یوونتوس به دست آورد و در ۲۹۳ بازی در تمامی رقابت‌ها، ۱۱۵ گل به ثمر رساند، اما دو فصل اخیر او به دلیل مصدومیت‌های متعدد با مشکل مواجه شد.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: در یووه تجربه کسب کردم، حالا در تیم جدیدم سعی می‌کنم در رختکن و در زمین بازی بهترین کار را انجام دهم تا به  تیم برای رسیدن به پیروزی کمک کنم و همیشه در لحظات سخت مثبت باشم. هنوز خیلی زود است که در مورد اسکودتو صحبت کنیم. در حال حاضر تیم‌هایی هستند که جلوتر از ما هستند، ما باید با خیالی آسوده کار کنیم. همه دوست دارند برنده یا قهرمان شوند، ما باید بازی به بازی پیش برویم و بعداً خواهیم دید که به کجا رسیده‌ایم.

آ اس رم در ۱۴ آگوست در اولین بازی خود در فصل جدید به دیدار سالرنیتانا می‌رود و قهرمان فصل گذشته لیگ کنفرانس اروپا باید امسال در رقابت‌های لیگ اروپا شرکت کند.

این بازیکن آرژانتینی پس از جدایی از یوونتوس به دلیل پایان قراردادش، به صورت آزاد به جمع جالوروسی پیوست. دیبالا قراردادی سه ساله با رم امضا کرد که بند فسخ آن ۲۰ میلیون یورو است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner