سوله آکام فلز

دیدار ایران با اروگوئه و سنگال؛ در حال نهایی شدن؟

اروگوئه و سنگال دو تیم قدرتمند آمریکای جنوبی و آفریقا گزینه‌های نهایی فدراسیون فوتبال برای برگزاری دو دیدار دوستانه هستند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران آماده برگزاری دو دیدار دوستانه در پنجره بازی‌های ملی (فیفادی – FIFA DAYS) می‌شود. فدراسیون فوتبال از مدت‌ها قبل رایزنی خود را با تیم‌هایی از آمریکای جنوبی ‌و آفریقا انجام داده است اما با توجه به اتفاقات گذشته مانند لغو بازی با کانادا، این مذاکرات در سکوت پیش می‌رود.

بازی اول با اروگوئه

پیش از این رسانه‌های اروگوئه‌ای و مسئولان فوتبال این کشور از برگزاری بازی دوستانه با ایران در اتریش خبر داده بودند. طی روزهای گذشته دبیرکل و سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کردند که قرارداد برگزاری این دیدار توسط ایران امضاء شده و برای طرف اروگوئه‌ای ارسال شده است.

طبق اطلاع‌رسانی رسانه‌های اروگوئه‌ای این دیدار یکم مهر در یک کشور اروپایی (احتمالا اتریش) برگزار خواهد شد.

بازی دوم با سنگال یا …

مسئولان فدراسیون و تیم ملی در حال رایزنی برای برگزاری بازی دوم با یک کشور آفریقایی هستند. سنگال نخستین حریف مدنظر فدراسیون فوتبال است که پیش از این هم بحث‌هایی مبنی بر دیدار با قهرمان آفریقا و یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست جام جهانی وجود داشت.

مذاکرات با این کشور قدرتمند آفریقایی خوب پیش رفته و احتمال توافق با سنگال بسیار بالا است اما در صورت عدم توافق، فدراسیون دو گزینه آفریقایی دیگر را برای پنجم مهر در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه کشورهای اروپایی در این پنجره از بازی‌های ملی باید در لیگ ملت‌ها به میدان بروند، فدراسیون فوتبال تمرکز خود را بر دیدار با کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقایی گذاشته است.

تیم ملی ایران در پنجره بازی‌های ملی در خرداد دچار مشکلات عدیده‌ای شد و نهایتا یک دیدار دوستانه با تیم دوم الجزایر در قطر انجام داد که با حواشی بسیاری برای این تیم همراه بود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل گهر سیرجان ۲ – ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند-پیام امروز

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *