راه‌اندازی دفتر اداره کل استاندارد در پارک دانشگاه شهید بهشتی

دفتر اداره کل استاندارد تهران در محل پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی تاسیس می‌شود.

به گزارش ایسنا، با هدف بررسی راهکارهای بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه در پیشبرد اولویت‌های سازمان‌های متولی استاندارد در ایران جلسه مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و اداره کل استاندارد استان تهران برگزار شد.

در این جلسه، مقرر شد دفتر اداره کل استاندارد تهران در محل پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی تاسیس شود.

همچنین، طرفین توافق کردند تا ضمن تعیین چارچوب‌های همکاری، در راستای پیشبرد اهدافی همچون ایجاد بانک اطلاعاتی و ارائه اطلس توانمندی‌های دانشگاه شهید بهشتی، تهیه فهرست اولویت‌های اداره کل استاندارد تهران بر اساس توانمندی‌های دانشگاه شهید بهشتی و تاسیس کمیته‌های متناظر با کمیته‌های بین‌المللی در ایران به منظور تدوین استاندارد به کمک اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همکاری جهت تدوین استانداردهای بین‌المللی تلاش کنند.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، مشارکت در تدوین و بومی‌سازی استانداردهای بین‌المللی، کمک به تسریع صدور پروانه استاندارد برای اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و تاسیس کمیته تدوین استاندارد برای سنگ‌های مصنوعی از دیگر اهداف این همکاری به شمار می‌رود.

همچنین مقرر شد طرفین در راستای ارتقاء کیفیت محصولات، رقابتی کردن فضای کسب و کار و افزایش بهره‌وری، جهت تدوین دستورالعمل‌های رتبه‌بندی صنایع غذایی همکاری ویژه به عمل آورند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

راه‌های پی بردن به اختلالات یادگیری در بزرگسالان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۲۶ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ به غیر از کودکان، گاهی اوقات در برخی از بزرگسالان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner