راه‌های دریافت نذورات خیران در عید سعید قربان توسط بهزیستی استان تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران راه‌های دریافت نذورات و هدایای مردم در آستانه عید سعید قربان و دهه ولایت را تشریح کرد.

سمانه زمانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه خیران و شرکای اجتماعی نقش پررنگی را در عمل به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود دارند، خاطرنشان کرد: بهزیستی آمادگی دارد تا به عمل با نیات خیرین، زمینه‌های همدلی و تقویت مولفه‌های رفاه اجتماعی در سطح جامعه به خصوص استان تهران را گسترش دهد و برای همگان فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متفاوت و متنوعی در سطح استان تهران در قالب پویش «عید تا عید» تدارک دیده شده است، گفت: از عید سعید قربان تا عید فرخنده غدیر در قالب پویش «عید تا عید»، جمع‌آوری کمک خیران و رساندن کمک این افراد بدون واسطه در کمترین زمان ممکن طراحی شده که این موضوع از مهم‌ترین برنامه‌های این پویش است و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دیگری نیز در این پویش تدارک دیده شده است.

زمانی با اشاره به ذبح دام در ایام عید سعید قربان اظهارکرد: مراکز مجاز ذبح دام با همکاری ادارات مرتبط توسط بهزیستی استان مشخص و معرفی شدند و شهروندان می‌توانند دام‌های خود را در این مراکز ذبح کنند.

وی درباره راه‌های واریز هدایای نقدی خیرین گفت: شماره حساب بهزیستی استان تهران برای پرداخت نذورات قربانی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ و شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ است.

زمانی همچنین با اشاره به روش‌های مجازی برای پرداخت نذورات قربانی نیز اظهارکرد: افراد می‌توانند نذورات خود را از طریق کد دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا سامانه جیرینگ #۲*۶*۷* پرداخت کنند.

راه‌های دریافت نذورات خیران در عید سعید قربان توسط بهزیستی استان تهران

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner