سوله آکام فلز

راه رهایی از خودتحقیری چیست؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری پیام امروز،‌ ویراست جدید کتاب «خودتحقیری،‌ آتش تحقیر و رهایی از آن» نوشته شهرام رنجبر از سوی انتشارات آذرمه وارد بازار نشر شد.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا نشان دهد که چگونه می‌توان از تحقیرهای کلامی،‌ ذهنی‌ و احساسی که موانعی برای رشد و پیشرفت است عبور کرده و به آزادی و شکوفایی نزدیک شویم.

در معرفی این کتاب آمده است:  «بلندپروازانه‌ترین پرواز کجاست؟ اوج آسمان‌ها یا در درون خودت؟ آیا آماده‌اید به سوی خودتان پرواز کنید و شکوفایی را تجربه کنید؟ آیا آماده‌اید بهترین نسخه خودتان را کشف کنید؟ و در حالی که به اوج آسمان پرواز می‌کنید، به تمام شکوه و زیبایی خودتان برسید. شما معدن عظیم و کشف نشده‌ای هستید، اما ممکن است گرفتار یک زندان نامرئی اندیشه‌های منفی شده باشید که زندگی و رویاهایتان را محدود کرده باشد. با این کتاب گران‌بها می‌توانید از این زندان بیرون آیید و با خودباوری و اعتماد به نفس به خواسته‌هایتان برسید. لطفا شجاعت داشته باشید و به جرئت برخیزید. برخاستن تو چیزی جز آغاز نیست، آغازی برای یک زندگی واقعی و زیبا.»

کتاب شامل ۹ فصل با عناوین تحقیر و خودتحقیری،‌  ردپای دوستی و دشمنی با خود،‌ تله‌های خود تحقیری،‌ ترور شخصیتی خاموش،‌ باتلاق خودتحقیری، غلبه بر خود تحقیری و رهایی از آن ،‌ رازهای خلق خویشتن و معجزه خودباوری عناوین فصل‌های این کتاب است.

در پیشگفتار این کتاب آده است:‌ «متأسفانه همه ما در زندگی خود، تجربه تحقیر شدن را داشته‌ایم. این تجربه می‌تواند باعث شکست و ناامیدی شود و به ما احساس شک و کم‌ارزشی دهد؛ اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی این تحقیر از سوی خودمان به وجود می‌آید؟

 قطعا «خودتحقیری» می‌تواند تأثیری عمیق بر عزت‌نفس، اعتمادبه‌نفس و خودباوری ما بگذارد. وقتی درگیر  خودتحقیری می‌شویم، توانایی و دستاوردهایمان را تضعیف و خود را گرفتار احساس بی‌کفایتی و شک و تردید می‌کنیم.

خودتحقیری می‌تواند گسترده باشد و بر روابط شخصی، حرفه‌ای و همچنین توانایی ما برای دستیابی به خواسته و آروزهایمان تأثیر بگذارد. 

در این کتاب، با مفهوم خودتحقیری آشنا شده و تأثیرهای آن بر شخصیت و زندگی‌مان را بررسی خواهیم کرد و همچنین با آگاهی که از این کتاب کسب می‌کنیم، از چنگال خودتحقیری رهایی پیدا خواهیم کرد. 

اگر شما نیز به دنبال راه‌حلی برای رهایی از خودتحقیری هستند، امید دارم این کتاب می‌تواند به شما کمک کند با خودشناسی و خودباوری، زندگی سالم‌تری را تجربه کنید، چراکه خواسته اصلی این کتاب، رسیدن به خودباوری و کمک به خوانندگان برای رهایی از خودتحقیری است؛ لذا این کتاب به همه افراد توصیه می‌شود.»

انتشارات آذرمه ویراست چهارم این کتاب را در ۱۸۴ صفحه به قیمت ۱۶۸ هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما-پیام امروز

جبلی در جمع برنامه‌سازان رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تأکید کرد: پیمان جبلی در آیین تجلیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *