سوله آکام فلز

رحیمی مظفری: دام مولد در حال از بین رفتن است

نماینده مردم سروستان در مجلس نسبت به نابودی دام مولد در کشور هشدار داد و گفت: دولت باید به جای حذف تولید دام داخلی اقدامات دیگری انجام دهد.

به گزارش ایسنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دولت مشکل کامیون‌های وارداتی جایگزین ناوگان فرسوده را به سرعت حل کند. دارد تبدیل به معضل می‌شود. مصوبه قانونی مجلس را اجرایی کنید و آیین‌نامه کذایی دولت قبل را کنار بگذارید، این گونه مشکل حل خواهد شد.

نماینده مردم سروستان در مجلس درباره واردات گوشت گفت: دولت باید به جای حذف تولید دام داخلی اقدامات دیگری انجام دهد. این تصمیم تبعاتی دارد که در دو یا سه سال آینده شاهد آن خواهیم بود. دام مولد و امنیت غذایی در حال از بین رفتن است. این موضوع مشکل تولید و اشتغال را چند برابر خواهد کرد؛ بنابراین دولت در سیاست‌های خود تجدیدنظر کند؛ زیرا وضعیت دامداری اسفناک است. خشکسالی و سرمازدگی هم خانه‌خرابی بیشتری نسبت به سیل برای مردم دارد. از وزیر کشور می‌خواهیم هر چه سریعتر از محل اعتبارات ستاد بحران به داد سرمازدگی و خشکسالی کشاورزان برسد.

رحیمی مظفری در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: اخذ عوارض ۱۱ درصدی برای صادرات موجب نابودی تولید می‌شود؛ بنابراین در این موضوع تجدیدنظر کنید.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی-پیام امروز

۲۹ فروردین ماه بود که بانک مرکزی اعلام کرد در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *