سوله آکام فلز

رشد ۵ برابری پارک پردیس تا ۱۰ سال آینده/صادرات محصولات به ۲۰ کشور

رییس پارک فناوری پردیس از رشد ۵ برابری این پارک خبر داد و گفت: با توجه اینکه شرکت‌های این پارک سهم بزرگی در اقتصاد کشور دارند، تا ۱۰ سال آینده این پارک رشد ۵ برابری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی صفاری‌نیا امروز در افتتاحیه یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: یازده دوره است که به صورت سالانه فناوران و نخبگان به بهانه اینوتکس دور هم جمع می‌شوند.‌

 وی با بیان اینکه، امسال ۴۰۰ مجموعه استارت آپی و شرکت دانش بنیان در اینوتکس ۲۰۲۲ محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰۰ مجموعه در پارک فناوری پردیس مستقر شده‌اند.

صفاری‌نیا خاطر نشان کرد: پارک فناوری پردیس طی ۱۰ سال ۵ برابر رشد و توسعه داشته و تا ۱۰ سال آینده نیز این رشد به ۵ برابر رشد فعلی خواهد رسید.

 رییس پارک فناوری پردیس،  با بیان اینکه سهم بزرگی از اقتصاد دانش بنیان به واسطه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس محقق شده است، ادامه داد: این نشان می‌دهد که توانستیم به خوبی در اکوسیستم فناوری و نوآوری نقش آفرینی کنیم.

وی با اشاره به صادرات محصولات دانش بنیان تولید شده در این پارک به ۲۰ کشور دنیا، یادآور شد: از این رو وظیفه خود می دانیم که زمینه را برای رشد شرکت‌ها فراهم کنیم.

صفاری‌نیا اضافه کرد: در این راستا ما امید به آینده را در نسل آینده که در زمینه علم و دانش فعالیت می‌کنند، افزایش می‌دهیم و در این راستا امکانات خوبی برای آنها فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است-پیام امروز

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *