سوله آکام فلز

رشیدی: کادر فنی کشتی آزاد باید به من هم فرصت بدهد/ بازنده‌های من به تورنمنت خارجی رفتند

دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۷ گفت: نفراتی که من شکست دادم تاکنون به تورنمنت‌های مختلف اعزام شده اند و کادر فنی تیم ملی باید این فرصت را در اختیار من هم قرار بدهد.

به گزارش ایسنا، حامد رشیدی درباره حضور در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، گفت: تقریبا تمام نفراتی که برای انتخابی تیم ملی مدعی بودند در جام تختی شرکت کردند. در وزن ۷۴ کیلو هم غیر از یک نفر، همه حضور داشتند. 

دارنده عنوان نایب‌قهرمانی جام تختی در وزن ۷۴ کیلو، ادامه داد: دیروز من یک دور استراحت داشتم و تا فینال ۳ مبارزه انجام دادم اما متاسفانه فینال را با نتیجه یک بر یک باختم. 

رشیدی درباره مبارزه با فیروزپور در فینال و باخت در لحظات پایانی، خاطرنشان کرد: تا لحظات آخر جلو بودم و فکر می‌کنم یک اخطار بی‌ربط هم به من دادند البته در کشتی این چیزها هست. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به تورنمنت خارجی اعزام شود یا خیر؟ گفت: این موضوع دست کادر فنی تیم ملی است. نفراتی را که من بردم به تورنمنت‌ اعزام شده بودند. من سال‌ گذشته به خاطر مشکلاتی که داشتم بدنم آماده نبود اما امسال برای جام تختی ۳ ماه تمرین کردم. 

دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۷ درباره سطح مسابقات جام تختی و میزبانی تنکابن، اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود اما میزبانی مازندران خوب نیست. مثلا سال‌های قبل در کرمانشاه و تبریز خیلی خوب بود اما اینجا سالن کوچک است. 

رشیدی در پاسخ به این سوال که اگر بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد کشتی‌گیران مختلف می‌توانستند هم در جهانی باشند و هم در آسیایی، گفت: با توجه به فاصله زمانی کم میان بازی‌های آسیایی و جهانی باید ۲ تیم را اعزام می‌کردند اما بازی‌های آسیایی لغو شد و تنها مسابقات جهانی در پیش خواهد بود.

او درباره این که آیا شانس حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را دارد؟ گفت: همه چیز دست کادر فنی است. باید به من ۱۰۰ درصد این شانس را بدهند که در مسابقات شرکت کنم چون کسانی که با من کشتی گرفتند به چند تورنمنت اعزام شدند، همیشه در اردو بودند و بهترین شرایط را داشتند که با من کشتی گرفتند اما من از خانه با تمریناتی که داشتم به این مسابقات آمدم. 

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی-پیام امروز

تمرین امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین) باشگاه تراکتور از ساعت ۱۱:۳۰ در زمین اصلی مجموعه ورزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *