سوله آکام فلز

افتخار سربازی رهبر انقلاب و نظام را با هیچ موردی عوض نمی‌کنیم-پیام امروز


‌در آیین معرفی مدیر جدید موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با هیچ موردی عوض نمی‌کنیم، مهم‌ترین افتخار را نشاندن لبخند رضایت بر چهره حضرت آیت الله خامنه‌ای توصیف کرد.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و پیشین موسسه ایران اظهار داشت: روزنامه ایران روزنامه دولت است. ما ۳۰۰ روزنامه در کشور داریم که یکی از آنها متعلق به دولت است آن هم در شرایطی که شاهد جنگ رسانه‌ای پیچیده هستیم و این موضوع، کار بیش از حد و شبانه‌روزی می‌طلبد.

وی افزود: ما ایام مبارکی را بعد از عید سعید فطر پشت سر می‌گذاریم و ان شاءالله مشمول رحمت و غفران الهی قرار گرفته باشیم. آشنایی ما با آقایان روزی‌طلب، صالحی و نادری به مقطع حضور در مرکز بررسی‌های ریاست جمهوری و مجموعه رجانیوز در سال ۸۵ بازمی‌گردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان خدمات رسانه‌ای روزی‌طلب در سال‌های گذشته به ورود وی به حوزه‌های مختلف از جمله تاریخ امنیت جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد.

اسماعیلی گفت: روزی‌طلب فردی مسلط و قوی در این حوزه است که از روحیه پایمردی و عدالت خواهی وی ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: روزی‌طلب با روحیه پُرکار خود در کنار روزنامه‌نگاری در حوزه انتشارات، آثار مکتوب و تولیدات سینمایی هم آثار کم نظیری را به ویژه درباره چهره منافقین رقم زد.

افق‌گشایی‌های جدید در موسسه ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر احسان صالحی نبود ما هیچ جایگزینی برای روزی‌طلب متصور نبودیم تا بتوانیم سطح کیفی روزنامه را بالا نگه داریم و امیدواریم افق‌گشایی‌های جدیدی را شاهد باشیم.

آیین تودیع و معارفه احسان صالحی و حسن روزی‌طلب مدیران عامل جدید و پیشین موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات این وزارتخانه، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی، مهدی نورعلیشاهی مشاور وزیر فرهنگ، مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ، محمدحسین هادیان و حسین دیوسالار مشاوران وزیر فرهنگ، ایمان شمسایی مشاور و مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی این وزارتخانه و علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند. 

صالحی روز گذشته (پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای روزنامه ایران، مسوولیت این موسسه را عهده‌دار شد.

وی در دولت سیزدهم، عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران بود و سوابقی از جمله دبیر شورای اطلاع رسانی، عضویت در هیات مدیره موسسه مطبوعاتی قدس، معاون اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی و سردبیری پایگاه خبری رجانیوز را نیز در کارنامه فعالیت‌های رسانه‌ای خود دارد.

از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ تاکنون روزی‌طلب مدیرمسوولی روزنامه ایران را برعهده داشت.

منبع: ایرنا


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

لیگ ما پیر است/ تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده است-پیام امروز

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه در سازمان لیگ فوتبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *