رویداد “دوشنبه‌های استارت‌آپی” و “پیوند” ویژه تیم‌های دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» ویژه تیم‌های دانشگاه علم و صنعت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه‌ هفته جاری از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد دو روزه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، دهم و یازدهم مرداد ماه با همکاری صندوق پژوهش و فناوری علم و صنعت و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل صندوق نوآوری برگزار می‌شود. حضور در این رویداد به صورت حضوری و مجازی برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و متقاضیان حضور مجازی در این رویداد می‌توانند با مراجعه به آدرس online.inif.ir/w/1/demoday در این رویداد حضور یابند. 

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۰۰۸۶۴۸۷ تماس بگیرند. کارگزار برگزاری این برنامه نیز شتابدهنده بینش بازار رهیا است. 

به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفای، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری که از جمله در قالب رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» صورت می‌گیرد، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند. این حمایت از طریق رویداد «پیوند» به این شکل خواهد بود که ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP (حداقل محصول پذیرفتنی) نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌های دانش بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می‌شوند.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner