رویداد مهر سینمای ایران، جشنی برای پاسداشت نسل حاضر و قدیم سینماست


محمد فیلی:

رویداد مهر سینمای ایران، جشنی برای پاسداشت نسل حاضر و قدیم سینماست





محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که از شیراز به عرصه سینما در پایتخت راه پیدا کرد و البته کارهای خوبی از این بازیگر در عرصه استانی هم شاهد بودیم می‌گوید: جشن مهر سینمای ایران، عرصه و محفلی برای پاسداشت و نکوداشت تلاش‌های سینماگران در عرصه ملی و استانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فیلی درباره جایگاه مهر سینمای ایران اظهار داشت: سینمای ما فقط سینمای ملی در پایتخت نیست که چه بسیار بازیگران و فلیمسازانی که از استان‌ها و مناطق مختلف کشور به تهران آمده‌اند و در عرصه ملی و حتی بین المللی نیز شاهد آثار و کارهایشان هستیم.

او افزود: جشن مهر سینمای ایران نیز همانند جشن ملی سینما زمینه‌ای است تا با دعوت از سینماگران ملی و استانی در کنار هم از تلاش‌های آن‌ها در عرصه فیلمسازی و رونق سینمای ایران تجلیل و قدردانی شود.

فیلی گفت: سینمای ایران چه بسیار بزرگانی که تربیت و به جامعه تحویل داده است و اکنون نوبت نسل امروز است که با الگوگیری از نسل گذشته برای سینمایی بهتر در آینده تلاش و عزم خود را جزم کند و جشن مهر سینمای ایران توانسته بستر لازم برای گرامیداشت تلاش پیشکسوتان این عرصه را فراهم بیاورد.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است: سینمای ما زمانی به جایگاه واقعی خود دست می‌یابد که ضمن بهره مندی از تجربیات بزرگان این عرصه بتواند نسلی نو با مهارت و توانمند را به جامعه ارائه کند تا سینمایی بهتر از پیش را نه تنها برای خودمان داشته باشیم که برای جهان هم ارائه کنیم.



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل چهارم ایران به گواتمالا توسط سالار آقاپور

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner