رییس فدراسیون سوارکاری: برگزاری انتخابات قانونی بود/ علت مخالفت وزارتخانه را نمی‌دانم!

رییس فدراسیون سوارکاری گفت، برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری قانونی و طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بود

مسعود خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قانونی بودن برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری که امروز بدون حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و با وجود مخالفت این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: به نظر بنده قانونی بود و آنچه در اساسنامه و آیین نامه آمده رعایت شد و اگر مورد غیر قانونی وجود داشته دوستان به صورت مکتوب به ما اعلام کنند.

وی در خصوص علت مخالفت وزارت ورزش، تصریح کرد: علت مخالفت وزارتخانه را نمی‌دانم و دوستان باید اعلام کنند که به چه دلیل مخالف برگزاری انتخابات بوده‌اند.

رییس فدراسیون سوارکاری افزود: مباحثی پیش آمد و عنوان کردند ۲ نفر شکایت دارند و باید رسیدگی کنیم که چهارشنبه هفته گذشته این شکایت به دبیرخانه فدراسیون آمد و پاسخ فدراسیون از سوی وزارتخانه پذیرفته شد.

خلیلی با اشاره به اینگه مگر در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر اگر کسی کاندیدا شد و اعتراض کرد تاریخ انتخابات به تعویق می‌افتد؟ عنوان کرد: در مورد کاندیداها وقتی معترض هستند یک مرجع باید رسیدگی کند و در همین راستا نامه‌ها رسید، پاسخ‌ها ارائه و پذیرفته شد.

وی در مورد دیر اعلام شدن تعویق انتخابات سوارکاری از سوی وزارت ورزش وزارت ورزش، اعلام کرد: این اتفاق از سوی وزارت ورزش صورت گرفته اما فدراسیون سوارکاری ۴۵ روز و ۲۰ روز پیش تاریخ انتخابات را ۲۱ خرداد اعلام کرد و دعوتنامه دادیم و رسید دعوتنامه‌ها نیز موجود است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner