سوله آکام فلز

زلاتان اولین گل فصلش را زد، میلان باخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال میلان در خانه اودینزه با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد. مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، در حالی این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که دروازه‌اش در دقیقه ۹ بازی توسط روبرتو پریرا باز شد.

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی روسونری در دقیقه چهارم وقت‌‌های تلف شده نیمه اول از روی نقطه پنالتی کار را برای تیمش به تساوی کشاند، اما تنها دو دقیقه بعد بتو دومین گل را برای اودینزه به ثمر رساند تا میهمان بازنده به رختکن برود. این اولین گل فصل ایبرا برای میلان در چهارمین بازی‌اش برای این تیم پس از مصدومیتی طولانی بود.

در نیمه دوم میلان نه تنها نتوانست گل خورده را جبران کند بلکه در دقیقه ۷۰ یک بار دیگر دروازه‌اش توسط کینگسلی ایزیبوئه باز شد و به این ترتیب برای هفتمین بار در این فصل سری A تن به شکست داد.

میلان با قبول این باخت، ۴۸ امتیازی ماند و فرصت سبقت گرفتن از لاتزیوی ۴۹ امتیازی که یک بازی کمتر دارد را از دست داد. این در حالی است که رم رده پنجمی با ۴۷ امتیاز تنها با کسب یک امتیاز جای روسونری را در رده چهارم جدول خواهد گرفت، البته گرفتن این امتیاز برای شاگردان ژوزه مورینیو کار آسانی نخواهد بود، چرا که آنها امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در دربی دلاکاپیتاله باید به مصاف رقیب همشهری یعنی لاتزیو بروند.

 

برنامه سایر بازی‌های امروز به شرح زیر است:

تورینو – ناپولی، ساعت ۱۷:۳۰
فیورنتینا – لچه، ساعت ۱۷:۳۰
اینتر – یوونتوس، ساعت ۲۳:۱۵

در جدول رده‌بندی سری A، ناپولی با ۶۸ امتیاز صدرنشین است، اینتر با ۵۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لاتزیو با ۴۹ امتیاز رده سوم را در اختیار گرفته است.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

استقلال ۳ – ۲ شمس آذر/ آبی پوشان به صدر جدول برگشتند-پیام امروز

۲۰:۵۲ – ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ۲۰:۵۲ – ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ لیگ برتر فوتبال؛ درچارچوب هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *