زمان شکست‌ها به پایان رسیده است


حزب الله لبنان:

زمان شکست‌ها به پایان رسیده است





حزب الله لبنان در نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، حزب الله لبنان در نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که گشودن جبهه پشتیبانی، تصمیمی در جانب حق و دفاع از لبنان و مردم آن است.

در بیانیه حزب الله آمده است: «ما به توانایی مقاومت خود در مقابله با تجاوزها ایمان داریم و اکنون زمان شکست‌ها گذشته و نصرت الهی فرا رسیده است».

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: «امروز یک سال کامل از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی که در آن اراده مقاومت فلسطین در مقابله با تجاوز و ظلم و اشغالگری علیه مردم فلسطین از سال ۱۹۴۸ میلادی به نمایش گذاشته شد، می گذرد و این عملیات آثار تاریخی و پیامدهای استراتژیک بر وضعیت کل منطقه تا تحقق عدالت با نابودی رژیم صهیونیستی و احقاق حق مشروع مردم فلسطین به همراه خواهد داشت». 

حزب الله همچنین اعلام کرد که در این مناسبت تاریخی، بر حق کامل مردم فلسطین برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر با هر روشی برای احیای حقوق مشروع خود و رفع اشغالگری تاکید می‌کند. 

در این بیانیه تاکید شده است: «تصمیم حزب الله مبنی بر گشودن جبهه حمایت در هشتم اکتبر برای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شرافتمندانه آنها تصمیمی در جانب حق، عدالت و انسانیت کامل است و در عین حال تصمیمی است که برای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شریف آنها و دفاع از لبنان و مقاومت مردم آن اتخاذ شده است. دشمن همچنان به جنایات و تجاوزهای بی حد  و حصر خود ادامه می دهد اما ما به توانایی مقاومت و ملت صبور و پایدار خود در دفع تجاوزها و عبور از این محنت بزرگ ایمان داریم. زمان شکست ها گذشته و نصرت الهی فرا رسیده است».

 

 



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نادیده شدن‌ها همیشه از خانواده شروع می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، «خروس لاری» یکی از نمایشهای حال حاضر روی صحنه است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner