زندگی مجاهدانه شهید سنوار، الهام‌بخش رسانه ملی


رئیس سازمان صداوسیما با حضور در دفتر جنبش مقاومت اسلامی در تهران بیان کرد:

زندگی مجاهدانه شهید سنوار، الهام‌بخش رسانه ملی





رئیس رسانه ملی با حضور در دفتر جنبش مقاومت اسلامی در تهران و دیدار با نماینده‌ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، شهادت یحیی سنوار، رهبر شهید حماس را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی که به همراه مدیران ارشد رسانه ملی، به‌منظور پاسداشت مجاهدت‌های فرمانده نامدار مقاومت، شهید یحیی سنوار و عرض تبریک و تسلیت به ملت فلسطین، در دفتر جنبش مقاومت اسلامی در تهران حضور یافته بود، گفت: شهادت این مجاهد بزرگ بسیار اندوهبار است؛ اما اینکه امت اسلامی چنین فرماندهانی را در دامان خود پرورانده، جای تبریک دارد.

وی افزود: امثال این شهدا سال‌ها عمر و زندگی‌شان را در راه سربلندی امت اسلامی و مبارزه با دشمن اشغالگر سپری کردند. این چهره‌ها و قامت‌های رفیع مقاومت، ده‌ها و صدها مبارز جهادگر را تربیت کرده و الهام‌بخش نسل‌های آتی‌اند.

رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: تاریخ مقاومت نشان داده نسل‌های بعدیِ هر سردار رشیدی که به شهادت رسیده، در مقابله با رژیم صهیونیستی، به‌مراتب شجاع‌تر، تواناتر و کشنده‌تر ظاهر شده‌اند. نمود آن را این روزها در فراگیر شدن تصاویری از امت اسلامی‌به‌ویژه کودکان و نوجوانان غزه و کرانه باختری شاهدیم که به‌تقلید از شهید سنوار، به‌طور نمادین روی مبل می‌نشینند و دشمن را به چالش می‌کشند.‌ این‌ها همان نسل آینده‌ پس‌از قهرمانانِ مقاومت‌اند که برای رژیم جعلی صهیونیستی، از شهید سنوار هم خطرناک‌تر خواهند بود.

جبلی از ضرورت الهام و الگو گرفتن از قهرمانان مقاومت در رسانه ملی که روشن‌کننده مسیر حرکت همه مسلمانان، مجاهدان و مبارزان‌اند نیز سخن گفت و عنوان کرد: ۲۵ سال زندان، آزادی قهرمانانه و سپس، شهادت سنوار یادآور فرمایش حضرت سیدالشهداست که مرگ با ذلت را نمی‌پذیرد. سنوار به‌پیروی از پیامبر اکرم(ص) و اولیای صالح خداوند، عزیز شهید شد و شیوه شهادتش برای ما الهام‌‌آفرین است.

وی تأکید کرد: وظیفه ماست که به‌عنوان رسانه مقاومت، دینی را که این شهید بر گردن امت اسلامی دارد، ادا کنیم و آثاری شایسته شهیدان عزیز؛ از هنیه تا ابوابراهیم، نصرالله، سنوار و شهدای راه مقاومت بسازیم. امید است توفیق یابیم ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

در ادامه‌، خالد قدومی، نماینده‌ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران نیز با بیان اینکه یحیی سنوار فقط شهید فلسطین نیست، بلکه شهید مقاومت و شهید آزادگان جهان است که بعداز تحمل سختی‌های فراوان شهید شد، گفت: خون شهید سنوار باعث جهش مقاومت شده است.

وی افزود: این شهدای عظام تاریخ ساختند. یحیی سنوار با عزت و کرامت زندگی کرد و شهادت شکوهمندی داشت و قهرمان و اسطوره شد. جای خالی او را احساس می‌کنیم؛ اما راهش را ادامه می‌دهیم. مردم ما ثابت‌قدم‌اند. خداوند ایران، رهبری معظم و مردم ایران را حفظ کند تا آن‌گاه که در کنار هم شاهد فتح سرزمین‌های اشغالی باشیم و با همدیگر قدس را آزاد کنیم.

در خاتمه این دیدار، دکتر جبلی در دفتر یادبودی، به‌یاد ایثار و مجاهدت شهید سنوار نوشت.

وحید جلیلی (قائم‌مقام فرهنگی رئیس رسانه ملی)، محسن برمهانی (معاون سیما)، علی بخشی‌زاده (معاون صدا)، حسن عابدینی (معاون سیاسی)، احمد نوروزی (معاون برون‌مرزی)، سلیم غفوری (قائم‌مقام معاونت سیما) و حسین قرایی (مدیر کل روابط‌عمومی) رئیس سازمان صداوسیما را در این دیدار همراهی کردند.



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

انگلیس برای یک خرس غیرواقعی گذرنامه صادر کرد!

وزارت کشور انگلیس، به‌دنبال درخواست فیلمسازان پرویی که در حال ساخت فیلمی با بازی شخصیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner