سوله آکام فلز

سارقان حرفه‌ای خودرو در شهرک غرب دستگیر شدند-پیام امروز


سرهنگ محمد افشار گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب حین گشت زنی در محدوده بلوار دریا یک دستگاه سمند سفیدرنگ را که راننده و سرنشین آن به همراه ماسک و کلاه در حال باز کردن در خودروی پارک شده در کنار خیابان بودند، مشاهده و برای دستگیری آنان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو با مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کردند، گفت: این افراد بدون توجه به فرامین ایست صادر شده ازسوی ماموران به طرز خطرناک و با سرعتی زیادی متواری شدند. در همین راستا نیز تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان شکل گرفت و آنان طی یک تعقیب و گریز طولانی و با اجرای قانون به کارگیری سلاح و ایجاد طرح مهار موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری راننده و سرنشین آن شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در باررسی‌های اولیه از خودروی متهمان ابزار و ادوات سرقت و دو عدد سوییچ دست ساز کشف شد. متهمان ۵۱ و ۴۴ ساله نیز پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به بزه انتسابی اعتراف کردند. همچنین طی تحقیقات پلیس مشخص شد که متهمان جزو افراد دارای سابقه هستند که پیش از این‌بار بار‌ها به دلیل ارتکاب سرقت دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه متهمان به ۲۰ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *