سایت بوستان
سایت بوستان

سامانه بوستان فنی و حرفه ای چیست | دانشگاه فنی و حرفه ای

ورود به سامانه جدید بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

جهت ورود مستقیم به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای میتوانید به آدرس اینترنتی bustan.tvu.ac.ir مراجعه نمایید کافی است بر روی آن کلیک کنید و وارد سامانه شوید. هنگام ورود به سامانه میبایست قندشکن خاموش باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، محسن جهانشاهی عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و تاکید و تحقق یکی از اهداف اصلی دانشگاه که متأسفانه طی سال‌های اخیر نارضایتی زیادی برای دانشجویان و کارکنان ایجاد کرده بود، پس از انجام بررسی‌های فنی و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با حضور متخصصان فنی و حوزه‌های بهره بردار و با همکاری دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نام (بوستان) رونمایی شد.

وی ادامه داد: تکنولوژی مورد استفاده در نرم افزار بوستان، net core. است و سهم دانشگاه از فروش آینده آن، ۱۵ درصد است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: سایت بوستان دارای زیرسیستم‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که زیرسیستم آموزشی آن شامل، برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد / حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس‌های مجازی، گزارشات سیستمی و … می‌شود.

وی افزود: زیرسیستم فرهنگی این سامانه شامل ارائه وب سرویس‌های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان، ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان، مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی می‌شود.

نحوه ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

برای ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای لازم است ابتدا مراحل صحت سنجی انجام شود. علت انجام مراحل صحت سنجی این است که اطلاعات دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای، پیش از این در سامانه ناد ذخیره شده بود و هم اکنون به سایت بوستان فنی و حرفه ای انتفال یافته است.

بنابراین بعد از ورود به صفحه نخست سامانه بوستان لازم است اطلاعات دانشجو تطبیق داده شود به این فرایند، صحت سنجی گویند. برای صحت سنجی به نکته زیر توجه داشته باشید:

نحوه انجام صحت سنجی اطلاعات در سامانه بوستان

به دلیل این که کلیه اطلاعات تحصیلی و مشخصات فردی دانشجویان از سامانه ناد به سایت بوستان منتقل شده است، محصلان بایستی در صفحه نخست ورود به این سامانه، تطبیق اطلاعات موجود را با مشخصات خود انجام دهند. در واقع این فرآیند تحت عنوان صحت سنجی نامیده می شود.

طبق اطلاعیه سازمان فنی و حرفه ای کشور، تکمیل تمام موارد این بخش برای دانشجویان الزامی است زیرا انجام درست این امر برای دسترسی به مجوز انتخاب واحد ضروری می باشد. ( به نقل از سایت ایران مشاوره)

با توجه به انتقال کلیه اطلاعات هویتی، دانشجویی، تحصیلی ،مالی و … دانشجویان از سامانه ناد به سامانه جدید بوستان ، لذا کلیه دانشجویان پس از اولین ورود ملزم به صحت سنجی و تایید اطلاعات خود در سامانه جدید طبق راهنمای زیر می باشند.

راهنمای انتخاب واحد در سامانه بوستان

با غیرحضوری شدن انتخاب واحد در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای شاهد تسهیل در امور دانشجویان این دانشگاه هستیم.

انجام همه اموری که مربوط به دانشجویان است در سامانه بوستان فنی و حرفه ای امکان‌پذیر است. خدمات و ویژگی های سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای عبارتند از : آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی.

**بعد از ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir ، کد ملی، کلمه عبور و عبارت امنیتی را وارد نمایید. سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مته های برقو pcd

مته برقو PCD چیست؟ انواع و کاربردهای آن

مته برقو PCD نوعی ابزار برش بسیار پیشرفته است که از الماس پلی کریستالین (Polycrystalline …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner