سوله آکام فلز

سامانه نوبت‌دهی در پایانه‌های مرزی مکانیزه شد-پیام امروز


جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  با نهادینه شدن گفتمان جهش ترانزیت در سطح ملّی، سعی در افزایش سهم ترانزیت در بخش حمل ونقل جاده ای را داشته ایم گفت: طبق آمارها و اقداماتی که انجام شده توانسته ایم سهم ترانزیت را در جاده های کشور و پایانه‌های مرزی افزایش دهیم.

وی افزود: همزمان با  ارتقای زیرساخت‌ها و اصلاح فرآیندها در پایانه‌های مرزی، بهسازی و ارتقای محورهای ترانزیتی منتهی به پایانه‌های مرزی، برگزاری نشست‌های مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای با کشورهای مختلف، استقرار رویکرد لجستیکی در محدوده مرزها زمینه را برای افزایش سهم ترانزیت در جاده های کشور افزایش داده ایم.

وی بیان کرد: همزمان  با پیاده‌سازی سامانه نوبت‌دهی مکانیزه در پایانه‌های مرزی با اولویت تردد بالا، با رویکرد تسهیل و روان سازی ترددها شاهد ادامه روند افزایشی ترانزیت جاده ای از قلمرو کشور در دو ماهه امسال  بوده ایم. 

او تاکید کرد: دو ماهه امسال بیش از ۱۲۵هزار دستگاه ناوگان ایرانی و خارجی حامل ۲.۹ میلیون تن کالا از قلمرو کشور ترانزیت شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۷۸ درصدی دارد.

هدایتی  بیان کرد: سال گذشته ۱۴.۷۵ میلیون تن کالا از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای از کشور ترانزیت شد که با رشد ۵۸درصدی، نصاب جدیدی برای ترانزیت جاده‌ای از قلمرو کشور ثبت شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پیش‌بینی تفکیک ۱۵ درصدی پسماند از مبدا با طرح نوماند-پیام امروز

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص نرم افزار نوماند اظهار داشت: برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *