سردار قریشی: امکانات راهیان نور در اختیار زائران حسینی قرار می‌گیرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمامی زیرساخت‌های لازم برای راهیان نور غرب فراهم است تا هم راهیان نور عمومی و هم دانش آموزی از آن بهرمند شوند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه استقبال از زائرین غیر ایرانی اربعین حسینی که  در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، بیان کرد: ظرفیت و امکانات راهیان نور تا پایان مراسم اربعین در اختیار زائران حسینی قرار خواهد گرفت و این زائران می‌توانند از وسایل و امکاناتی همچون اردوگاه‌ها،  یادمان‌ها دوران هشت سال دفاع مقدس استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای راهیان نور غرب فراهم است تا هم راهیان نور عمومی و هم دانش آموزی از آن بهرمند شوند و با توجه به ورود ماه مبارک رمضان به ایام تعطیلات نوروز زمان پیک راهیان نور به دوره تابستان و راهیان نور غرب منتقل شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی یکی از بزرگترین و باشکوه ترین تجمعات شیعیان جهان است، افزود: همه ساله، شیعیان با حضور میلیونی خود در مراسم اربعین حسینی حماسه حضور و همدلی خود را به رخ جهانیان می‌کشند که این اتفاق حماسه بی‌نظیر و قدرت نمایی اسلام است.

فرمانده قرارگاه استقبال از زائرین غیر ایرانی اربعین گفت: زائرین غیر ایرانی اربعین حسینی که از ایران برای رسیدن به عتبات استفاده می کنند نگاه ویژه‌ای  به ایران دارند و ایران را کشور مقدسی می دانند و ما باید هم از نظر امنیت وهم تکریم شایسته از این عزیزان مراقبت های لازم را داشته باشیم از زمان ورود تا خروج آن ها از ایران باید با تمام وجود میزبانی کنیم.

سردار قریشی خاطنشان کرد: پیش بینی ورود زائرین غیر ایرانی اربعین حسینی از هفت پایانه مرزی درشش استان در دستور کار است که  تلاش شده با فراهم کردن امکانات و شرایط لازم برای زائران ایرانی و غیر ایرانی در مراسم اربعین حسینی، قدم خوبی برداشته شود تا مورد رضایت این زائران قرار بگیرد. امیدواریم با هماهنگی و هم افزایی شاهد برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner